Jesus, Hitler och Napoleon

Mer
4 år 2 veckor sedan #1237051 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
Om jeg gikk rundt og hevdet at jeg er Guds sønn, ville jeg neppe blitt mottatt som en frelser. Du får tro hva du vil, men om du virkelig grubler mye på om du har vært Hitler, bør kanskje medisinen revideres.
Mer
4 år 2 veckor sedan - 4 år 2 veckor sedan #1237095 av Nissegossen
Det försvann det jag skrev fick inte skickat det troligen kontroversiellt det jag skrev, kan inte nu återskapa det fy!

Känner mig trasig som om jag var sammansatt av trasiga själar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 2 veckor sedan by Admin1.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 11 månader sedan #1245797 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
Jag har levt tidigare och varit krigare och kanske fältherre. Jag var krigförande viking i norra Skottland. Jag föddes 1848 och deltog i amerikanska inbördeskriget. Första världskriget vet jag inget om, det ger mig inga starka känslor att tänka på det. Under andra världskriget deltog jag och straffades med döden. Tror inte jag deltog i Vietnamkriget. Men tror att jag mött Edward Teller, vätebombens uppfinnare. Det här livet är en parentes, bortom döden får jag en ny chans och kommer att kliva ned på jorden igen. Men inte förrän jag tillbringat rejält med tid i Himlen där jag kommer att utbyta anekdoter med andra människor som levt spännande liv.
Mer
3 år 11 månader sedan #1245798 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
Men livet som du lever nu, räknar du väl inte som spännande?
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 11 månader sedan #1245801 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
Nej, det gör ju inte det. Meningen var att jag skulle få ett så kallat svenssonliv, men det blev som det blev med det.
Mer
3 år 11 månader sedan #1245802 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet Jesus, Hitler och Napoleon
Hva snakket du og Teller om?