Under natten...

Mer
5 år 2 månader sedan #1128970 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Under natten...
Rrusheflower,
Du kanske skulle be om Clozapine, som har starkast effekt av alla och har bäst effekt mot hallucinationer.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1129001 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Under natten...

Rrusheflower skrev: Admin1, jag tar Trilafon injektion. Nu har min psykiatriker höjt dosen.

Var bor du? Jag bor i Göteborg med gångavstånd till Östra.Och nej, kan säga direkt att vi inte går till samma mottagning där är jag den ände med Trilafoninjektioner

Första gången jag bytte klinik. Första gången träffade jag på en överläkare som sade vi skall sätta in en annan medicin på dig.

Vi kan droga ned dig så att du går som en zombie, men det är inte önskvärt, vi skall sätta in dig på så låg dos som möjligt med några symptom kvar av din sjukdom det är bättre med så låg dos, ty då har du mer kvar av ditt intellekt. Medicinen var Trilafon.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1129879 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Under natten...
Admin1, det är min psykiatriker som bestämmer vilken medicin jag ska ta. Han sa att han kanske ville ge mej Clozapine men då måste jag ta blodprov varje vecka och det ville inte jag.
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Rrusheflower.
Mer
5 år 2 månader sedan #1129884 av Geta
Svar från Geta i ämnet Under natten...
Det är väl bara första tiden som du behöver ta blodprov varje vecka på den medicinen?
Mer
5 år 2 månader sedan #1130050 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Under natten...
Blodprover tas varje vecka under de första 18 veckorna och därefter minst var fjärde vecka för Clozapine.
  • Sociognome
  • Besökare
  • Besökare
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1131015 av Sociognome
Svar från Sociognome i ämnet Under natten...
Min hjärna blev under natten som gick manipulerad och kontrollerad, "läkarna" gjorde så att jag pissade på mig i sömnen.
För något år sedan manipulerade "läkarna" min hjärna och satte min syn ur spel så att jag fick gå till Praktikertjänst i Åkersberga för
att kolla vad som hänt, där blev jag förnedrad som jag vanligtvis blir av svensk sjukvård.
Jag är inte helt säker på att dom är läkare, mer sannolikt är att dom är forskare skolade av Dr. Mengele.
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Sociognome.