Under natten...

Mer
5 år 2 månader sedan #1128559 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Under natten...
För mig tidigt i min sjukdom var syn och rösthallucinationer inte synkade, jag blev djupt störd av det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 2 månader sedan #1128696 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Under natten...
Rrusheflower,
Vilket antipsykotika har du?
Mer
5 år 2 månader sedan #1128762 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Under natten...
Admin1, jag tar Trilafon injektion. Nu har min psykiatriker höjt dosen.
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1128763 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Under natten...
Jag lyssnar jämt på musik. Utan det skulle jag aldrig överleva
Mer
5 år 2 månader sedan #1128970 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Under natten...
Rrusheflower,
Du kanske skulle be om Clozapine, som har starkast effekt av alla och har bäst effekt mot hallucinationer.
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1129001 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Under natten...

Rrusheflower skrev: Admin1, jag tar Trilafon injektion. Nu har min psykiatriker höjt dosen.

Var bor du? Jag bor i Göteborg med gångavstånd till Östra.Och nej, kan säga direkt att vi inte går till samma mottagning där är jag den ände med Trilafoninjektioner

Första gången jag bytte klinik. Första gången träffade jag på en överläkare som sade vi skall sätta in en annan medicin på dig.

Vi kan droga ned dig så att du går som en zombie, men det är inte önskvärt, vi skall sätta in dig på så låg dos som möjligt med några symptom kvar av din sjukdom det är bättre med så låg dos, ty då har du mer kvar av ditt intellekt. Medicinen var Trilafon.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Admin1.