Celine Dion efter mig under psykoser ! intala mig att jag ska döda.

Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1133729 av Lelle
Under min senaste psykos hade jag min säng i mitt rum mot ett fönster. Under psykosen var det Celine dion som följde mig, jag har haft henne efter mig under psykosen. Jag såg henne. När jag låg i sängen mot fönstret intalade Celine dion mig att jag måste vara beredd att döda andra människor ifall det blir nödvändigt för att komma längre på mitt uppdrag, att jag har license to kill intalade Celine dion mig.

Så dålig stil att försöka intala mig att jag ska döda en annan människa! Jag som är jätte snäll vanligtvis och inte gör en fluga förnär. Jag har aldrig slagit människor när jag gick i skolan. Men under senaste psykosen var Celine dion på mig och jag hade henne med mig även när jag var inlagd på avdelningen. Celine dion kom upp och gjorde konstiga miner mot mig, och det sades att hennes utseende har jag minst svårt för och därför ska hon dyka upp.

Celine dion är ju en person som inte bör förknippas med detta - Så sorgligt att det blev så. Tänk om hon skulle få reda på det??

Detta var i augusti, sängen var mot ett fönster, utanför en björk som blåser. Jag kommer fortfarande ihåg tydligt hur Celine dion försökte intala mig att jag ska döda.
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1133736 av Geta
Det var väl inte likt henne.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1133737 av Lelle


Som hon ser ut där - så såg hon ut när jag såg henne.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1133739 av Geta
Hade du synhallucinationer?
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1133742 av Lelle

Geta skrev: Hade du synhallucinationer?


ja det hade jag. En till som dök upp var Nikita Malinin! Jag trodde spikarna på väggen efter tavlorna var kameror. Så en vaknatt var jag uppe och drog ut alla spikar från väggen, jag trodde Nikita Malinin hade satt upp dem och att det var kameror. Jag tog ingen hänsyn jag drog ut spikarna så jag skadade mig om handen, blödde från handen.
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Lelle.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1133743 av Cosmos
Du måste ha varit helsnurrig hkboj! Celine Dion? Finns det något mer menlöst. Fast hon är en bra sångerska. Hade du några erotiska drömmar om henne tidigare?