Celine Dion efter mig under psykoser ! intala mig att jag ska döda.

Mer
5 år 1 månad sedan #1134135 av Admin1
Skrämmande hkboj bäst att tala med personalen när sådant händer.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1134139 av Lelle
Jag dödade förstås ingen person, det har jag inte gjort. Det var tur att det ändå gick så bra som det gjorde.

Men detta säger ännu en gång att jag bör undvika till varje pris att få psykos igen !
Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan #1134166 av björk
Hon Elin använde sin
köperätt'tz lägenhet som
filbunke för att skapa sig ett kapital. Lumpen som en
ärtsoppa hon.
Hon betyder.
Faktiskt inte ett skit för mej..

Och hennes fejkade emliga emfas tonläge... Hur obenägen och krass den satans kajan vart hon hotade ut sig alldeles i onödan anser jag
Mer
5 år 1 månad sedan #1134211 av Admin1
Ja, det gäller att undvika psykoser. Kursen sjukdomshantering som psykiatrin ger gör att psykoserna halveras.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1149918 av Rrusheflower
Jag blir besviken när ingen dör. Tänker tankar som jag säger högt i badrummet. Tex att nån ska få sina ögon och munnen igensydd, Att ens bebis ska äta en levande, att nån ska få blod ur munnen, att nån ska brännas ihjäl. Vill typ skrika men är rädd att min hals kommer spricka. Psykologen är en idiot och kan aldrig hjälpa mej.
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Rrusheflower.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1149959 av memphis
En gång trodde jag att Göran Persson skulle komma hem till mig och be mig om ursäkt. Jag såg honom också komma gående mot vårt hus med gångstavar. Men han ringde aldrig på. Jag såg så tydligt att det var han, men sinnet lurade mig. Jag var i samma psykos också upptagen av Oprah Winfrey.
Last edit: 4 år 11 månader sedan by memphis.