Celine Dion efter mig under psykoser ! intala mig att jag ska döda.

Mer
05 mar 2019 00:41 - 06 mar 2019 13:57 #1133807 av Amandara
Jag har oxå haft snurriga psykoser där allsköns moviestars varit mina personliga vänner....Jag har haft synhallucinationer och har tex sett Gandalf, Vidstige, ungdomskompisat mm ...vanliga människor vem som helst har förvandlats i utseendet till dessa människor....karaktärer och gamla vänner.

Har oxå haft uppmanade tankar...som sagt till mig ditten och datten. Jag har försökt stå emot men när jag mötts ner av månad efter månad med psykos har jag haft det svårt. Någon enstaka gång har jag gjort något dumt. Som jag bittert ångrar. Jag är en vänlig själ. Men sjukdomen sliter ner en med psykisk smärta och olika psykos symtom som är sjukt jobbiga. Jag lever i en fantasivärld av tecken, budskap och associationer i allt och inget. Till just mig. Skitskumt. Verkligen inte roligt. Sliter på en god själ. Under ytan....är vi alla små....under ytan....kan en god själ förgås....Uno Svenningsson.
Senast ändrad: 06 mar 2019 13:57 av Admin1.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
05 mar 2019 06:42 #1133844 av zoidar
Jag har haft synhallucinationer att människor drog sitt finger över halsen. När psykosen började lägga sig såg jag istället att folk kliade sig på halsen, lite skillnad. Sen hade jag dofthallucinationer också, kamelsvett (som om jag vet hur det luktar). Trodde att min dåvarande flickvän hade koll på mig via en kaktus. Så knäppt kan det bli.

Fundamentets tre B'n - Bibel, Bön och Bönor (kaffe)

Mer
05 mar 2019 11:55 #1133872 av Nissegossen
zoidar, det var inte hästesvett?

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

• Geta
  • Geta Profilbild
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
05 mar 2019 11:59 #1133875 av Geta
Har faktiskt ridit på en kamel i Ceuta. Det är en spansk stad och enklav i Marocko.

Mer
05 mar 2019 12:11 #1133882 av Nissegossen
Luktade den kamelsvett? :tänk :grandpa

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

• Geta
  • Geta Profilbild
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
05 mar 2019 12:14 #1133883 av Geta
Hade fullt sjå att komma upp och ner från kamelen. Den knyckte till, när den ställde sig upp.

Mer
05 mar 2019 12:25 - 05 mar 2019 12:26 #1133884 av Nissegossen
Som på Stena Line med gubbarna på Pripps subventionerat av Pripps, vi skulle äta Chateaubriand.
sv.wikipedia.org/wiki/Chateaubriand_(matr%C3%A4tt)
Oxfilén luktade Åsna dessutom var den knappt tillagad samt att en kunde vi inte hitta, han dök upp först när vi skulle angöra i Göteborg han hade blivit magsjuk och hade tillbringat resan på toa jag själv klämde en fingernagel på sidan där den hänger med gångjärnen en ståldörr.

Jag gick till receptionen och bad om plåster hon klämde extra när hon satte på det, jag sade aj mest för henne men hade egentligen just då ingen smärta. Jag gick med en delad nagel i rätt många år.

Senast ändrad: 05 mar 2019 12:26 av Nissegossen.

Mer
05 mar 2019 15:32 #1133951 av krokus
Ett tag hade jag en vanföreställning gällande Linda Rosing. (Fast numera heter hon något annat.) Det är pinsamt att erkänna. Jag tror att hon försökte göra mig homosexuell. Kan tillägga att jag inte finner henne snygg, gjorde inte då heller.

Don't wake me up, I'm winning wars inside my head.

Sidan laddades på: 0.188 sekunder