Jag mår inte bra idag...

Mer
5 år 3 veckor sedan #1138626 av Richard
Jag kände mig snurrig redan när jag vaknade i morse, runt 09:30. Det har inte gått över o jag har typ tankestörningar. Inga onda tankestörningar, men känner mig mer förvirrad o typ nollställd i huvudet. Jag hade tänkt göra någon film där jag pratar om nått, men det blir säkert inte bra när jag känner så här...

Jag tror det bästa är, att när jag druckit upp mitt kaffe, lägga mig o lyssna på en ljudbok. Ska man kanske ta extra medicin?
Mer
5 år 3 veckor sedan #1138628 av björk
Svar från björk i ämnet Jag mår inte bra idag...
ligga och sova är outstanding
Mer
5 år 3 veckor sedan - 5 år 3 veckor sedan #1138657 av Nissegossen
Rickard har råkat ut som du av samma sak och precis som björk säger det bästa är att sova bort det. Jag hade önskat mig en powernap nu innan det inkräktar på nattsömnen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 3 veckor sedan by Admin1.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1138745 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag mår inte bra idag...
Vad kommer konstiga tankar ifrån? Jag har aldrig nånsin förut tänkt de här tankarna jag fick igår, att någon spionerar på min lägenhet med "ormkameror" i ventilationen. Har aldrig hört om det så jag undrar vad det kommer ifrån.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 3 veckor sedan #1138751 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Jag mår inte bra idag...


Du Memphis! Ja, även jag får in nya ord någonstans ifrån? Helt obegripliga för mig, men denna manick tror jag utomjordingen skulle gilla? Men ingen av oss här mår helt bra, lite förföljelsemanier framträder hos alla mer eller mindre!

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 3 veckor sedan #1138752 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag mår inte bra idag...
Tack Jocke!