Jag kunde en gång i tiden!

Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1140408 av Utomjordingen
Jag kunde för drygt 1 år sedan mycket om elektronik som jag har som hobby men idag kan jag nästan ingenting. Så tror jag att det har varit i hela mitt liv, att jag kan en sak bra men sen nästa stund/period kan jag nästan ingenting om den saken.

Men så tänkte jag vidare, att det kanske är så för alla? Att människor är experter ett tag/en dag men så är dom inte det längre inom det område en annan dag.

Vad tror Ni?
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Utomjordingen.
Mer
4 år 11 månader sedan #1140411 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag kunde en gång i tiden!
I 20 år var jag en baddare på att köra bil. Jag körde land och rike runt. Var också i våra grannländer. Idag vågar jag inte sätta mig bakom en ratt. Det är 25 år sedan som jag inte var rädd för att köra bil.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1140418 av Utomjordingen
Ok, jag själv är väl lite rädd för att få en el stöt så jag dör när jag håller på med min elektronik.

Jag kan runt 2000 i rating i schack i alla fall - men så fattar jag inte riktigt mupparna ute i samhället, om Ni förstår vad jag menar?!?
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 11 månader sedan #1140419 av Recard2016
Jag var en gång i tiden rätt duktig på fotboll o pingis, en talang i båda. Men sen slutade jag och idag vågar ja inte ens testa för suger säkert nu o skulle bara bli deprimerad.
Mer
4 år 11 månader sedan #1140425 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag kunde en gång i tiden!
Som ung vuxen ca 20 var jag mycket social och en expert på att "ta folk". Den expertisen är som bortblåst idag, kan knappt föra ett vanligt samtal idag. Sen hade jag lätt för att läsa/plugga men idag kan jag knappt förstå vad jag läser ett enda stycke. Sen var jag duktig på att skriva också. Visst kan jag skriva fortfarande, jo det kan jag, men inte som förr.
Mer
4 år 11 månader sedan #1140426 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Jag kunde en gång i tiden!
Det du beskriver Memphis är likadant för mig! Jag var social intelligent och lyhörd! Allt det har försvunnit.