Små människor som bor i mitt huvud skrattar åt min medicin

Mer
5 år 5 dagar sedan #1145110 av Richard
Ja, det är något som jag inbillar mig. Att det är små människor som skrattar åt mig, o säger att jag inte kan ta medicinen, då den är giftig o verkningslös. Jag ska gå bort till apoteket och köpa nått bättre! Eller i.a.f. få en ny ask medicin. Bara jag kan få sova!

Jag ska begära att få Fluanxol istället. Den har jag läst om!

Jag får inte heller sova ifred, så tack mina invånare att ni gör sån smärta i mitt knä, armod o rygg. Men de kan aldrig vinna över mig!
Mer
5 år 4 dagar sedan #1145112 av Vierja
Ska ignorera dem rösterna, från egen erfarenhet försöker dem bara få upp ångesten och skapa oro.
Om du mår bättre av att få en ny ask, får du prata med läkaren om det. Iaf att det handlar om din sinnesro.
Kan dock garantera dig att rösterna vill bara få dig att famla.
Mer
5 år 4 dagar sedan #1145128 av Nissegossen
Om du inte kan stänga av de i huvudet och de snackar så du inte kan sova. Då tar jag till ett knep. Jag tar på mig hörlurar sätter på musik på högsta volym sjunger med i musiken tyst i tanken det slår ut varenda röst och jag somnar till musik på högsta volym om jag sover är nästa dag en helt vanlig dag och av det som hände dagen innan finns inte ett spår.

Det är det yttersta jag kan göra för att slå ut rösterna. klarar jag det inte uppsöker jag psykakuten de gör samma sak. för att förklara att vården vet om att du behöver sova. De pumpar dig full med akutmedicin starkt sederande du somnar på kanske cisordinol acutard eller zyprexa, du sover varken du vill eller inte. När du vaknar får du den medicin du har i vanliga fall, kanske du får sova en natt till på avd för observation men redan där kan du bli hemskickad

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 4 dagar sedan #1145187 av Admin1
Låter rätt allvarligt. Ring din psykiater. Skulle gissa han ordinerar tillfällig doshöjning.
Mer
Mer
5 år 4 dagar sedan #1145295 av Richard
Jag gick till apoteket o köpte ny Haldol o Theralen.

Jag gick med mina nya öronsnäckor utan musik o hade de som hörapparat istället, så jag hörde alla som var runt omkring mig istället! O jag kunde inte höra om nån som pratade om mig. Nu har jag tagit extra Haldol o Theralen!