Små människor som bor i mitt huvud skrattar åt min medicin

Mer
5 år 1 vecka sedan #1145357 av Nissegossen
Paranoian syns rätt igenom i vad du skriver

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 11 månader sedan #1149268 av Rrusheflower
Jag kallar mina små människor för "pillewinka" dom är som små dvärgar och finns överallt men alla kan inte se dom. Inbillar mej också att smarta människor har skrivit ett kapitel om dom.
Mer
4 år 11 månader sedan #1149343 av Richard

Rrusheflower skrev: Jag kallar mina små människor för "pillewinka" dom är som små dvärgar och finns överallt men alla kan inte se dom. Inbillar mej också att smarta människor har skrivit ett kapitel om dom.

Ja, små människor kan jag väl säga var fel, så här i efterhand...

Men det är som... Nått som rör sig därinne!?
Nu har jag inget, men det blir så ibland?

Ja, det kan vara så att det kommer ut små människor ur elkontakten, o jag drar ut alla sladdar, men då börjar det eka, o allt möjligt jag har inbillat mig... Det kommer akut, men nu har jag bra plan inför nästa gång! Jag får inte ta mer Haldol eller Lyrica, men jag får ta mer Theralen o Iktorivil. O jag skulle tro att det räcker med Theralen. Får jag en lång oavbruten nattsömn så brukar det gå över... O jag har ju i princip slutat med Theralenet då jag klarar mig på Melatonin, men alimemazin (Theralen) har ju en viss neuroleptisk effekt också! Så det kan vara för att jag slutat med den som det kommer sådana här dumheter...
Mer
4 år 11 månader sedan #1149373 av Admin1
Som alternativ till Theralen finns Quetiapin, som har viss effekt mot ångest också och är tröttande. Quetiapin börjar ersätta Theralen och är också ganska kortverkande.
Mer
4 år 11 månader sedan #1149415 av Zoidar