Jag ser ut som ett monster!

Mer
4 år 11 månader sedan #1149767 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Jag ser ut som ett monster!
Varför det Nissegossen?
Om man är "utanför" sin kropp minns man inte det som händer en själv.
Mer
4 år 11 månader sedan #1149770 av Geta
Svar från Geta i ämnet Jag ser ut som ett monster!
Har också varit utanför min kropp. Var på inflygning, när jag vaknade. Därför tror jag på ett liv efter detta.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1149771 av Nissegossen
Det beroende på vad jag själv tror på. I det har jag yttrande frihet samt religionsfrihet. Det råkar vara så att jag inte håller mig inom gängse trosuppfattning utan bildat mig en egen, men går inte här och diskuterar den

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1149801 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Jag ser ut som ett monster!

RainNo2 skrev: Jag mår jättedåligt att jag tycker jag ser likadan ut som en barnmördare eller pedofil eller allmänt obehaglig ut mina vänner säger jag inbillar mej!


Hur ser egentligen en barnmördare eller pedofil ut? Han som bestialiskt mördade Kim Wall såg normal ut, men var ett monster. Du kan nog va lugn. Utseendet gör inte insidan.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 4 år 11 månader sedan by Zoidar.
Mer
4 år 11 månader sedan #1149861 av Klanggedin
Jag kan säga att många gånger så kämpar jag med att förstå någon annan och inte mig själv och det ger upphov till känslor. Det är sällan det är "jag" som har känslan utan det är en slags empati. Det är bara det att jag ibland tappar bort vem som är jag och vad det är jag tänker på.
  • RainNo2
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1149912 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Jag ser ut som ett monster!
Jag är jättepsykotisk ! Men jag skulle aldrig kunna skada någon över huvud taget! Därför får jag ingen hjälp, jag är bara stor i käften ibland.

Klangen jag är ledsen! På riktigt!

Zoidar har ingen aning!
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.