Jag ser ut som ett monster!

Mer
4 år 11 månader sedan #1150054 av Klanggedin
Jag antar om ni vet att ni har haft en psykos att jag inte har det, för jag vet inte om att jag haft psykos.
  • RainNo2
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 11 månader sedan #1150144 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Jag ser ut som ett monster!
Jag vet inte alltid om jag har en pågående psykos men ibland vet jag det rent på tecken runtom en! Tex när psykosen blir så extrem så det är nästan omänskligt att tro på det som övergår all rationell logik! Sedan småpsykoser är svårare då det kan lika gärna vara sant då det är mindre psykoser!
Mer
4 år 11 månader sedan #1150161 av Amandara
Det kan vara svårt att märka att man är i en psykos eftersom ens medvetande ändras med psykosen- man tror det man upplever är verkligheten och sånt. Svårt tema med sjukdomsinsikt.
  • RainNo2
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 11 månader sedan #1150272 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Jag ser ut som ett monster!
Ja många ggr kan det även vara så amandara! Ville bara ge nyanser vid kraftiga vanföreställningar kan man ha insikt att alla ggr behöver det inte va så!

Men att jag tror jag ser ut som ett monster eller farlig ut vet jag inte varför det! För jag skulle inte kunna skada någon över huvud taget! Förutom att jag historia av att ha blåst människor på pengar som fan! En gång i barndomen plågade jag en katt en gång. Men som barn är man oskyldig man kan knappast klandra ett barn för sånt utan dom vuxna.
Mer
4 år 11 månader sedan #1150275 av memphis
Svar från memphis i ämnet Jag ser ut som ett monster!
Du kan inte se så hemsk ut RainNo2. Du har ju en aldrig sinande rad av pojkvänner. Har sett bild på dig också, och du såg bra ut. Detta är nog hjärnspöken hos dig.
  • RainNo2
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 11 månader sedan #1150311 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Jag ser ut som ett monster!
Fast jag ser inte längre så bra ut har blivit fet, på den bilden som du såg var jag ju relativt smal, alla säger åt mej att banta och träna för jag är verkligen smällfet!