Jag ser ut som ett monster!

Mer
4 år 11 månader sedan #1149655 av Amandara
Jag är en knarkare.
Mer
4 år 11 månader sedan #1149671 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Jag ser ut som ett monster!
Så är du konstant på den killen och kallar honom för Anders Eklund. Jävla idiot.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 11 månader sedan #1149672 av Amandara
Ja.
Mer
4 år 11 månader sedan - 4 år 11 månader sedan #1149673 av Nissegossen

RainNo2 skrev: Lögn björk för det första finns det ingen mening med livet om det finns en mening med livet så kan du gärna berätta?
Jag ser nog mestadels att jag får alltid bära det största ansvaret vilket mina vänner bekräftar!

Jag tänker mera att hjärnan ska man vara försiktig med för nåt man tar emot!

Jag tror inte på fria viljan alla gånger för livet är inte förutsägbart mer än sina vanor och det är få som lyckas bryta dåliga vanor många ggr bara det bevisar att fria viljan är inte så självklar! Man måste kämpa det är inte bara nån lätt grej att fylla bara påsen bara sådär.


:tänk Du kämpar kanske med en annan du.

Denna är den gyllene regeln



Det har jag upplevt, jag har i en syn sett mig själv från en position tre meter över "sponsringen" i bältespännarparken i Göteborg. Och såg bältespännarna ifrån det perspektivet och då vart det jag och den andre var också jag och vi var sammanbundna med ett bälte och vi hade varsin kniv i handen. Jag sänkte kniven direkt för att jag kan inte ha ihjäl mig själv och trodde om den andre jag, skulle göra samma sak.

Men han såg ju det och högg kniven i mig och jag föll ihop, strax vart jag förflyttad från där jag låg och var sedan i den kropp som han hade med en blodig kniv och den andre låg där och hade inte liv i sig.

Jag hade överlevt men med den skammen att jag levde på grund av vad den andre gjort mig och jag fick ta på det oket, som sade mig, varför detta?

Kunde han inte bara sänkt kniven?

sv.wikipedia.org/wiki/Den_gyllene_regeln


Följ den! Du kan inte slåss med dig då förgås hela själen

Gör mot dig själv ang det som står om i Gyllene regeln, få frid med dig själv.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 11 månader sedan #1149677 av Amandara
Jag har oxå en utomkroppenupplevelse. Jag sa det till en psykolog men han verkade inte förstå. Det finns ju inte.
Mer
4 år 11 månader sedan #1149679 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum