Känner ni oxå insekter innanför huden?

Mer
4 år 9 månader sedan #1161814 av Zoidar
Vad har du för antipsykotika och dos?

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1161827 av Rrusheflower
Jag känner också känselhallucinationer tex att det kliar innanför huden. Jobbigt. Eller att jag har tappat ett hårstrå från huvudet som jag känner på mina armar sen är det inget hårstrå där.
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Rrusheflower.
Mer
4 år 9 månader sedan - 4 år 9 månader sedan #1161831 av Nissegossen

RainNo2 skrev: Är det hallisar? Inbillar jag mej Admin1 så jag har inga insekter under huden? Jättekonstigt. Jag håller på bli driven in i madness! Akineton har jag kan det vara det?


Admin sade pargitan inte akineton, själv har jag också akineton, men den ger inte jag någonting av hallisar om djur under huden

Kliar det, gå till hudläkare det är dit man får gå, har du kliande absolut

Detta för utredning, detta ligger i en gränsblandning mellan somatikern och psykiatrin

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 9 månader sedan #1161853 av Geta
Om man överdoserar Akineton, kan man bli psykotisk.
Mer
4 år 9 månader sedan #1161859 av Cosmos
Tycker det låter psykotiskt, kanske p g a droger. Att dra fram en mask under huden måste vara jävligt obehagligt!
  • RainNo2
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 9 månader sedan #1161880 av RainNo2
Svar från RainNo2 i ämnet Känner ni oxå insekter innanför huden?
Det gick över rädd att det kommer tillbaka. Nej nu hörde jag insekterna kommit in i min hjärna. Har ni oxå hört det! Jag kan väl inte ensam. Ingen läkare kommer tro mej hur ska jag få bort det. Tänk om det verkligen insekter i min hjärna? Varför blir jag utsatt för det här om det inte är insekter? Jag hör ju dom