Jag tror Säpo avlyssnar mej!

Mer
4 år 8 månader sedan #1178728 av wasp
Svar från wasp i ämnet Jag tror Säpo avlyssnar mej!

zoegas skrev: Säpo är ju lungt. Att avlyssna telefonen kan ens granne göra.


Hur går det till då??? Undrande.........
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1178738 av Nissegossen
Hörlurar en bra förstärkare fixar den biten. Sätt ett glas med öppningen mot väggen, lyssna.

En spänd tråd 2 st tomma konservburkar, 2 st för konversation tråden spänd tala i konservburken den andre lyssnar i sin konservburk fungerar kan jag tala om. har du ett stetoskop avlyssna väggen, dvs grannen


Det är enkla medel men fullt fungerande

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Nissegossen.
Mer
4 år 8 månader sedan #1178801 av Richard

Terroristen skrev: Ingenting kommer att hända. Jag älskar Sverige. Men dom verkar inte fatta att jag har inget agg eller extrem på andra sätt heller.

Fast nästa gång du väljer användarnamn, kan du ju välja nått annat än "Terroristen"... :klappa

wasp skrev:

zoegas skrev: Säpo är ju lungt. Att avlyssna telefonen kan ens granne göra.


Hur går det till då??? Undrande.........

T.ex:




Jag har själv kommit över alla tankar om avlyssning, eller så är det att jag inte bryr mig om det längre. Har i.a.f. inget fuffens för mig längre. Möjligen avlyssnade de mig när de först misstänkte mig för "förberedelse till terrorism". Det var oroliga tider, det var nästan samtidigt som Anders Behring Breivik gjorde sina attentat, som mina farliga intressen hade gått över styr...
Mer
4 år 8 månader sedan #1178803 av Amandara
Förr när telefon gick via trådar kunde man lätt koppla in sig på grannens lina. Om de tex gick på vinden. Som jag vet. När jag frågade min bror, på den tiden när telefonen gick på lina, när jag var övertygad om att jag var avlyssnad...så han att det inte var svårt. Han redogjorde kort och sakligt för hur man gör och hur det funkar. Han klättrade i teleledningar som militär.
Mer
4 år 8 månader sedan #1178807 av Nissegossen
Om någon skulle avlyssna mig, skulle jag varken bli rädd eller förbannad, när alla jag pekar uppåt Gud och andra vet allt om mitt liv och det att jag fortfarande lever och att allt vad jag gjort är allmänmänskligt där finns knappast något att undra över, varför skulle jag vara rädd? det finns knappast något brottsligt jag gjort.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 8 månader sedan #1178810 av Amandara
Jag tycker det är stressande att ha hela sitt inre outspread...inte för att jag inte står för det men olika kan döma på konstiga grunder tex fanatiskt religiösa. Jag är en vanlig person. En människa bland massa miljarder andra människor. Men jag har blivit dömd av religiösa på vad jag skrivit på nätet som dyngsjuk. De hade inte förståelse för det. De var trångsynta och fördömande. Jag blev utkastad från min lägenhet. Det är inget särskilt med mig men de tyckte jag var fel.