Tvång eller hälsosam aktiv livsstil?

Mer
4 år 7 månader sedan #1180331 av Loni
1Dave, egentligen borde det inte spela nån roll.
Mer
4 år 7 månader sedan - 4 år 7 månader sedan #1180344 av Admin1

Recard2016 skrev: Tar zyprexa 30 mg, har gått alla kurser.

Hur ofta blir du inlagd? Skyddar Zyprexan mot inläggningar. Mot symptomen du har kan du försöka med självhjälpsråd.

www.viska.se/sjalvhjalp-2/sjalvhjalpsrad...och-tvangshandlingar
Last edit: 4 år 7 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 7 månader sedan #1180364 av Nissegossen

Geta skrev: Man kan få en timer som hjälpmedel om man har svårt att stänga av spisen, när man ska.


Det var tal om det den sista tiden mor var hemma det blev aldrig så hon hamnade på äldre boende

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 7 månader sedan #1180378 av Zoidar

Recard2016 skrev: Tar zyprexa 30 mg, har gått alla kurser.


Har du ingen viktökning på den dosen? Hur är hungerskänslorna?

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 7 månader sedan #1180396 av Recard2016
Admin; jag har varit inlagd 1 gång, frivilligt, när de satte in clozapine. Och har sagt att jag aldrig tänker vara det mer, kändes som ett fängelse o ja fick panikattacker av att vara inlåst. Även om jag fick gå ut när ja ville o t.ex. gå hem, men var tvungen o säga till personalen o vänta o även tvungen o va där på natten.

zoidar; Väger mellan 66-67 kg hela tiden. Lite muskler, tyvärr lite för mycket mage. Det är väl det som är skillnaden mellan innan jag hade medicin och efter. Äter var 3:e timme, gör intermittent fasting av misstag. Äter alla mina måltider mellan 12-19. Går med hunden minst 1 timme om dagen o tränar 3 ggr veckan en vanlig vecka me så de hjälper väl till att hålla vikten. Äter veganskt, mycket frukt, bär, grönsaker, superfoods.
Mer
4 år 7 månader sedan #1180520 av Zoidar
Då låter det som du har läget under kontroll Recard. 66-67kg är ju inte tungt. Hur lång är du?

Anchored in Christ ✟