att se Djävulen rocka och skrika

  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1186233 av PsychoWard
att se Djävulen rocka och skrika skapades av PsychoWard
Hej.

jag vill dela med mig av en syn jag hade förra året. det var nog det mest sjuka jag nånsin sett. det var en kväll och jag fick se framför mig en eldröd varelse. som om Satan stod framför mig , eldröd som in i helvetet och skrek och gormade som en galning. faktum är att när jag fick se och höra detta tänkte bara "ok, nu VET jag att hårdrock är skapat i helvetet" det var som om alla hårdrockare jag vetat om bara måste ha imiterat denna jävel alltså. han "sjöng" en liten trudelutt för mig som går på följande sätt:

"mörda dem, döda dem, mörda dem, döda dem, mörda dem, döda dem, mörda dem, döda dem!" om och om igen.. totalt sinnessjukt.

jag tackar Jesus Kristus för freden i min själ!

har ni haft något liknande?
Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 6 månader sedan #1186277 av Admin1
Nej aldrig. Oftast är det så att man ser skuggor i ögonvrån.
Läs mer här:
www.viska.se/sjalvhjalp-2/sjalvhjalpsrad...a-synhallucinationer
Mer
4 år 6 månader sedan #1186279 av Geta
Nej, har aldrig sett något liknande. Det beror väl på vad man matar sitt medvetande med, vad man får för syner.
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan #1186349 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet att se Djävulen rocka och skrika
natten till idag hade jag en syn när jag skulle sova.

det var som om jag förnimmade ansiktet på någon, men så drogs ansiktet av liksom. mycket äckligt men ändå bara förnimmelse kan ja, nog påstå. såg inte "nästa ansikte" eller vad man ska säga. hoppas nog jag slipper se, men om Jesus Kristus vill att jag se det så ska inte jag kämpa mot det.
Mer
4 år 6 månader sedan #1186427 av Rrusheflower
Jag hörde på Spökpodden om en kvinna som sa att hon var medium i avsnittet om tidigare liv. Hon berättade en intressant historia. Sen sa hon att hon en gång när hon var ensam hemma sett tre änglar gå in i hennes vardagsrum som ett sken som att dom lös upp. Det tyckte jag var läskigt jag hade nog inte klarat av att se en sån syn. Jag hade fått panik. Jag trodde att hon hade schizofreni.
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1186452 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet att se Djävulen rocka och skrika
medium ska man inte lita på. det varnas emot dem i den heliga bibeln.

förresten så antar jag det är relevant att nämna att jag bara nån vecka innan den synen hade kommenterat en youtube-video typ " Jesus Kristus är Rockstjärnan, Han är både Stenen och MorgonStjärnan, för det står i den heliga bibeln".

men Satan gillar att förvrida saker. och på tal om det förresten så är det ju det där med "att mörda" eller "att döda" och jag har stött på flera människor som säger att det ena är ok för Gud, men inte det andra, vilket jag är tämligen säker att det är en Satans vanföreställning. och föga förvånande så står det i Uppenbarelsebok kap 13 om att Djävulen ska få kontroll över alla språken, vilket jag förstått ska handla om människors översättningar!

Guds Lag är skriven på alla människors, troligen väldigt steniga hjärtan - med Herren Jesus Kristus Finger:


Last edit: 4 år 6 månader sedan by Admin1.