att se Djävulen rocka och skrika

Mer
4 år 6 månader sedan #1186544 av Admin1
Vid insomningen kan man få hallucinationer och det kallas för hypnagoga hallucinationer. Men i mörker kan man i vissa fall hallucinera pga bristen på synintryck. Hjärnan fyller i själv. Men synintryck kan förvanskas utan att vara en hallucination och det kallas illusion och är mildare än hallucination.
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan #1186577 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet att se Djävulen rocka och skrika

Vittrad skrev:

PsychoWard skrev:
faktum är att när jag fick se och höra detta tänkte bara "ok, nu VET jag att hårdrock är skapat i helvetet" det var som om alla hårdrockare jag vetat om bara måste ha imiterat denna jävel alltså.


:rotfl

ja, den synen lär jag inte glömma på ett tag.

betyder ju inte att det är så som jag tänkte, men det var så jag tänkte då. och en annan grejj jag hörde i samband med det, kanske bara någon dag före eller efter, så var det som om jag hörde rockmusik i "alltet". alltså jag bor nära en vältrafikerad väg i en mindre stad och med industrier inte så långt borta, så det kan låta rätt mycket. iaf det lät som om det var hårdrock, helt galet. har även hört som om det stod en gubbe på "den andra sidan" knackandes frenetiskt på en dörr, och det var som om han inte hade något roligt i tankarna alls. vilket jag säkert inte kan veta men ändå. en upplevelse är en upplvelse och det lär knappast hända något som inte är menat som en läxa från Herren och min Gud Fader i namn Jesus Kristus.
Mer
4 år 6 månader sedan #1186610 av memphis
Ibland när jag ska sova (men är vaken) så ser jag demoniska ansikten komma farande emot mig i mörkret. Det är mycket skrämmande och obehagligt.
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan #1186624 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet att se Djävulen rocka och skrika

memphis skrev: Ibland när jag ska sova (men är vaken) så ser jag demoniska ansikten komma farande emot mig i mörkret. Det är mycket skrämmande och obehagligt.

ja det är märkligt. själv sett flera "grå-ansikten" - senaste gången så var det som om "grå-ansiktet" tog av sig en förklädnad över ansiktet, men jag vaknade innan jag fick se det som var bakom.. och en gång för inte så många veckor sedan så var det som om jag kände/visste att Obama befann sig i närheten och jag hörde eventuellt hans onda gumlande, och så var det som om jag fick se hans vänstra hand! det var som om Gud visade mig självaste definitionen på korrumption! den var grön! kanske lite brun och svart och RÖTEN! ush det var äckligt.

tror jag fått se Obama i flera drömmar och syner, och förresten så fick jag se på nån nyhetsartikel online att Obama var på väg att ha möte Greta för några dagar sedan.

btw så lär det vara hundratals, kanske tusentals som delat med sig om sina drömmar och syner och varningar från Herren Jesus Kristus på youtube. gör en sökning på "Obama Jesus Dream OR VIsion" (utan "") och du finner nog en nästan oändlig lista av vittnesbörd.
  • PsychoWard
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
4 år 6 månader sedan - 4 år 6 månader sedan #1191231 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet att se Djävulen rocka och skrika
Denna tycker jag är lite lustig, att den skickades ut samma höst/vinster som jag såg Djävulen under mina fötter där han tuggade på mina tår (2014). Ska kolla vid tillfälle om det var samma månad.




jo just det, den här måste ni se. Satan pratar om "Martin" som om det vore hans son.

Last edit: 4 år 6 månader sedan by PsychoWard.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261106 av Darcanine
PsychoWard, läskiga saker skedde i min kommun under 2 och samma dagar, men de spelade inte hårdrock, utan rock n roll i våran kommun då. Det var en man som blev ihjälskjuten utav polis då han bar svärd och han var uppenbarligen psykiskt sjuk. Den andra var en man som betedde sig misstänksamt första dagen de spelade musik. Jag gick långpromenader under dessa 2 dagar och jag tänkte när jag hörde musiken som spelades att den matchade helvetet på något sätt för i helvetet kan jag tänka mig att där är trångt med människor och det är det nog på den här konserten också och jag tänkte på ditt inlägg och all musik de spelade påminde mig bara om helvetet, typ som om de som spelade och sjöng den musiken befann sig i helvetet och någon psykiskt sjuk människa var så påverkad att han ville göra illa/mörda andra (den första jag nämnde med svärd).