Jag hör nån skriker från väggen?

Mer
4 år 5 månader sedan #1201493 av memphis
Nej AddictedWhore, hon skäller bara fem gånger: vov vov, vov vov, vov. Så det kanske inte gör så mycket.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201496 av zoegas
Jag har hört folk säga saker till mig i ventilerna och sånt. Slagsmål ovanför, så man trodde det var mord på gång. Men när jag gick upp till våningen ovanför var det tyst.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 5 månader sedan #1201498 av Fantasio
Jag hörde musik och sedan prat från bakom en träskiva på väggen i mitt rum på PIVA. Personalen sa att det berodde på min sjukdom.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201499 av memphis
Det kan nog vara spökaktiviteter också. Vi bodde i ett hus där det lät som någon rullade kulor uppe på vindens golv. Det hände ofta, det var tomt däruppe, dessutom var det sågspån så en kula skulle inte rulla och göra nåt ljud. Och vi hörde det båda två samtidigt, så det var inte psykotiskt.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1201504 av Clean
Nej fem eller tio ggr gör ingenting! Så det gör du helt rätt i inte att bry sig om det. Fan alla är vi människor och levande varelser det ska finnas plats för lite skällande. Äsch då

Ja det finns folk som säger jag är medial, synsk och orakel. Men jag tror inte på sånt.
Så jag tror det är ingen ande som har varit för länge på den mörka sidan som vill till ljuset. Så nu fick hon in i ljuset jag måste ha psykos.

Tack alla! Intressant det ni alla skrev! Jag är helt slut har varit det hela dagen. Det är nåt som tar på krafterna!

Godnatt
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1201541 av memphis
När jag var inlagd en gång delade jag rum med en kvinna som trodde det var något inne i väggen. Hon pratade inte överhuvudtaget, och var helt fixerad vid ett skruvhål på väggen. Hon kikade in i det, fingrade på det, kunde inte släppa vad det än var hon såg/hörde.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by memphis.