Jag hör nån skriker från väggen?

Mer
4 år 4 månader sedan #1201679 av Clean
Nej det kommer inte höras något det vet jag för då skulle alla har spökljud att lyssna på. Det blev ljust i hela lägenheten och spöket gick in i ljuset.

Jag har ingen aning.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1201783 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Jag hör nån skriker från väggen?
också haft nån liknande syn, det var som om det var en dörr som var helt öppen och bara ljus på "andra sidan", kände ingen större lust "att gå in där" direkt och eventuellt tänkte jag på att Jesus Kristus sagt, som det står i den heliga bibeln, att Han är Dörren!

det var några månader sedan, och innan det, för något år sedan, så hade jag en syn där jag fick se massa "ljusvarelser" eller whatever kommer inte ihåg vad det var men iaf så plötsligt var det som om mitt synfokus zoomades ut och så ser jag som om det vore en gubbe, helt svart eller alltså som om det voren skugga framför mig och allt ljus som jag hade sett innan i synen var , som jag såg det nu - som om det vore i hans hand och det såg precis ut som om han siktade på mig med en ficklampa! eventuellt förnimmade jag en dörr som stod på glänt bakom honom. mycket märklig. sen nästa dag, är jag ganska säker på att det var, så var jag inne på youtube och "av en slump" (knappast men ändå) så kom jag in på ett yt-klipp där en kvinna berättade om att hon varit inne i new-age och att hon varit lurad av demoner, alltså hon lipade hela tiden, klippet varade säkert 30 minuter. berättade att hon blivit kär i nånting som fått henne att tro det var en ängel, och i mitten av klippet nånstans så säger hon typ "och det var bara en gubbe med en ficklampa".... och så fortsatte hon lipa.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 4 månader sedan #1201785 av Amandara
Jag har varit hos Hades i underjorden. Men det var inte dags för mig än då. Så jag fick vila på en sten där i underjorden tills jag orkade gå upp på jorden igen. Inte skrämmande det bara var. Hade det varit dags för mig då hade jag gått. Hade inget motstånd i kroppen. Var så fullkomligt utmattad och utan liv.
Mer
4 år 4 månader sedan #1201797 av Clean
Amandara det är mäktigt! Styrkekram. Utmattning är ett helvete
Mer
4 år 4 månader sedan #1201806 av Amandara
Jo det är liksom mytologiska bilder som stämmer när man upplever dem i verkligheten. Andra har upplevt det med, eftersom myterna tillkommit. Det allmänna medvetandet.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1201813 av Clean
Ja jag har oxå varit med om mytologiska erfarenheter det betyder gott bara. Goda tecken.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Clean.