Jag hör nån skriker från väggen?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
4 år 4 månader sedan #1201441 av Jocke
Ja, ungefär så såg jag det hela, lite förvanskat men ändå ngt sånt.

Vars är världen på väg?
Mer
4 år 4 månader sedan #1201442 av Geta
Jag hörde skrik från lägenheten ovanpå men det var bara mina grannar som hade sex.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1201443 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Jag hör nån skriker från väggen?
eventuellt hade jag syner också i samband med att jag hörde det där i väggarna, 2013 , dock inte såna som jag brukar ha nuförtiden ,. kommer ihåg att det var som om jag hörde vatten som droppade och eller samtidigt som om det var prat liksom och det var som om rösten kallade på mig. det var väldigt svårt att motstå och saker hände eller kopplades i mitt sinne, typ uppenbarade vad som skulle hända och så blev det så sen men när jag tänkte tillbaka på det så var det ologiskt ändå

rökte cannabis då är nog värt att nämna, sen var det som om jag prövades på märkliga sätt.

var som om en ny värld öppnades, att det går människor runt på samma planet fast i en annan dimension. kände mig som den sista människan på planeten typ. tänkte inte på att det finns demoner vad jag kommer ihåg.......

lär ha fått mycket hjälp av Jesus för jag var verkligen lättlurad.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 4 månader sedan #1201455 av Richard
Jag skrev om en gång jag såg zombies på ICA:
www.viska.se/kunena/mina-hallucinationer...51665-zombies-pa-ica

Sånt är väldigt ovanligt för mig. Väldigt sällan jag får visuella hallucinationer, knappt ens förr i tiden när jag hade tagit LSD o sånt. Ska till mycket LSD för att jag ska få s.k. OEV, Open Eye Visuals. Men jag är tolerant mot allt. Det var ju många år sen jag tog droger, men det där på ICA var lite skrämmande. Hade naturligtvis inte tagit nått. Efteråt tog jag som sagt några öl!
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1201478 av Clean
Zombiesar på Ica! Hehe! Jag brukar vara rädd innan jag går in i affären att nån bil ska stanna och plocka mej in. Vilka det är om kriminella eller Säpo vet jag inte.

Geta skrev: Jag hörde skrik från lägenheten ovanpå men det var bara mina grannar som hade sex.

Dom kanske hade sex inuti ditt huvud oxå?
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1201480 av memphis
Jag brukar höra en hel del dunsar i taket. Vet inte vad de gör däruppe. Det stör mig inte så jag skulle aldrig klaga, dels för att min hund skäller kl 7 på morgonen de dagar jag är hundvakt. Hon har ett mycket gällt skall,!men hittills har ingen klagat.