Saker som medicin ej kan ändra på

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1209249 av Fantasio

Geta skrev: En gång trodde jag att jag framkallade åska med mina uppladdade känslor.

Puh, vi är flera om att styra vädret. Geta, tror du idag att det var en vanföreställning?
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1209262 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Saker som medicin ej kan ändra på
år 2013 när jag mediterade, eventuellt hade jag rökt cannabis så låg jag i sängen i min grav(kropp) och så kändes det som jag blev kissnödig och snart därefter började det regna lite utanför och PRECIS DÅ så känns det som om det rinner nedför mina ben. sen börjar det spöregna och jag har för mig det forsade mellan mina ben ocskå, men inte helt säker. iaf så blåste det upp till storm och jag slängdes fram och tillbaka i sängen som den där tjejen i filmen exorrcsisten.

kanske låter hemskt men kommer ihåg att det kändes som typ att man var himmelens drottning.

en annan gång var jag ute på promenad och skulle upp för en ganska brant backe och det var som om Guds Son tog tag i mig och lyfte mig upp för backen i vinden. jag bara lyfte på fötterna så flög benet fram, måste sett rätt lustigt ut. alltså ett ben i taget men stegen var säkert onormalt långa och knappast något besvär från min sida. och sen när backen var slut och det slutade blåsa så tog deti nte många sekudner förrän en bil stannade och tog upp mig då det var en av dem som bodde dit jag vart på väg.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by PsychoWard.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1210089 av Fantasio
Det handlar inte om att jag skulle vara psykotisk, det handlar om att jag är en vaken individ. Vi kan bara säga med säkerhet att vi har fem sinnen, men självklart finns det åtminstone ett till. Vi är alla egna individer, men vi är mentalt sammanbundna. Detta forskas det på och i framtiden kommer telepati vara vanligt förekommande.
Mer
4 år 3 månader sedan #1210104 av notwoodstock2
Man säger ju att man ”släpper väder”.