Otto Nilssons Byggnads AB

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1210378 av Richard
Otto Nilssons Byggnads AB är ett företag baserat i Eslöv, ca 6-7 mil från Ängelholm. Men utanför min port står nästan alltid en skåpbil med logotypen för Otto Nilssons Byggnads AB. Jag blir mer o mer paranoid för det... Om det sitter folk med typ stingrays (falska basstationer, så att man kan avlyssna mobiltelefoner) i skåpbilen. Nån hemlig grupp som övervakar mig...?

Ska kolla regnumret på skåpbilen nästa gång jag ser den...

Företaget verkar ju finnas o vara äkta i.a.f.
www.ottonilssonsbyggnads.se/
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Richard.
Mer
4 år 3 månader sedan #1210387 av Geta
Svar från Geta i ämnet Otto Nilssons Byggnads AB
Det är bra att man kan söka så mycket idag. Då kan man bli av med sin paranoja. Det har jag blivit genom att googla.
Mer
4 år 3 månader sedan #1210389 av vnv
Svar från vnv i ämnet Otto Nilssons Byggnads AB
Hej Richard!
Du kan vara helt lugn! Otto Nilssons byggnadsfirma är en stabil byggfirma med gott renommé i byggbranschen. Min källa som jobbar på/med bygge har sagt detta och jag litar till 110% på denna person!
Jag ser OFTA deras företagsbilar i Lundaområdet och de verkar ha hur mycket (nästan) jobb/uppdrag som helst....

Allt gott!

*Case closed*

Bästa hälsningar
/vnv
Mer
4 år 3 månader sedan #1210493 av Richard
Svar från Richard i ämnet Otto Nilssons Byggnads AB
Ok, tack, ska försöka släppa detta...

Fotade bilen tidigare när jag skulle till ICA idag, o den står registrerad på firman. Troligen är det någon som jobbar där men som bor här o får låna bilen hem... Det är ju inte heller en massa spaningsantenner på den. Men antenner är ju mer inbyggda idag.

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1210497 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Otto Nilssons Byggnads AB
vad hindrar dig att ringa företaget och fråga vad de håller på med?
Mer
4 år 3 månader sedan #1210501 av Richard
Svar från Richard i ämnet Otto Nilssons Byggnads AB
Njaaa...
Att bara ringa o fråga varför de står utanför porten, är väl lite konstigt... När det troligen har en naturlig förklaring.