Paralleller som finns?

Mer
4 år 4 månader sedan #1210775 av Maxjohan1983
Nu är jag snart på andra dygnet utan sömn. Och jag tycker mig se en del parallell i livet som verkar finnas.

Jag inser att jag varit som alex becker och elon musk om inte jag tar medicinen! Jag blir en riktig go getter!

Men nu tar jag ju oftast medicinen och därför blir det istället OCD och prokrastinering, och mycket av att inte göra vettigt!

Jag börjar se allt så tydligt när jag inte tagit antipsykotika på snart två dygn. Jag raderade 28 domännamn. Insåg att det var "hum-bug" fantasier de mesta...

Tanken är väl att åka ner på stan i morgon och klippa mig... det är därför jag varit så stans pigg sedan igår... DOpaminet slår HÖGT just nu! :)

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 4 månader sedan #1210776 av Geta
Svar från Geta i ämnet Paralleller som finns?
När jag tog antipsykotikan Roxiam, var jag vaken en vecka. Under den veckan kunde jag reda ut saker.
Mer
4 år 4 månader sedan #1210777 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Paralleller som finns?
Jag känner igen det. Ser att domännamnsgrejen borde jag nästen helt lägga ner. Spel är inte intresserad av alls. Tror jag ska vara en vecka utan antipsykotika och få lite ordning på sånt som behöver göras. Då jag var utan ett helt år då var det full fart på mig och ner på stan... jag surfade på bibliotekts datorer tyckte det var trist att sitta själv ensam,... men av den jädra antipsykotikan blir jag antisocial!

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
4 år 4 månader sedan #1210783 av krokus
Svar från krokus i ämnet Paralleller som finns?
MaxJohan,
Var försiktig, så du inte faller in i psykos igen. Men visst är det skönt att kunna tänka klart. :) något som jag saknar emellanåt.
Mer
4 år 4 månader sedan #1210785 av Maxjohan1983
Svar från Maxjohan1983 i ämnet Paralleller som finns?
Jag tar det lugnt. Har tidigare varit helt utan antipsykotika längre än ett år. Så det bör kunna gå i en vecka. Men tack för omtanken :D

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1210786 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Paralleller som finns?
elon musk är troligen en av världens största bedragare.

i klass med stephen hawkings. albert einstein, barack obama. astrid lindgren, falska profeten muhammad och greta of Sweden