Svart magi

Mer
4 år 4 månader sedan #1212338 av Slyngelsnubben
Detta samhället styrs av svart magi, elaka intentioner har förstört mitt liv, jag blev diskriminerad ända sen jag var liten och det drev mig vansinnig. Allt handlar om pengar utan pengar hade de aldrig gett oss medicin de hade antagligen avrättat oss.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212340 av Clean
Svar från Clean i ämnet Svart magi
Ja dom flesta av oss känner så. Och många har haft en jobbig uppväxt precis som du. Du är inte ensam. Vi finns här på viska oxå!

Ibland kan man känna sig ensam. Men det är man inte. Finns dom som har samma upplevelser och erfarenheter!
Mer
4 år 4 månader sedan #1212343 av Slyngelsnubben
Svar från Slyngelsnubben i ämnet Svart magi
De har byggt upp samhället så att man blir vansinnig. Utan oss kan de inte känna pengar på medicinen därför aktiverar de sjukdomen genom systemet hur det fungerar. Svart magi finns och den har förgiftat oss. Bara den dagen gud tar makten över samhället kommer vi bli friska.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212345 av Clean
Svar från Clean i ämnet Svart magi
Det är vanföreställningar som är vanligt bland oss med psykoser!
Mer
4 år 4 månader sedan #1212349 av Slyngelsnubben
Svar från Slyngelsnubben i ämnet Svart magi
Jag blev sjuk av samhället, de kan inte kontrollera oss känsliga för att vi blir sjuka av deras metod, vi kan inte förslavas så de måste tjäna pengar på oss på andra sätt.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212351 av Clean
Svar från Clean i ämnet Svart magi
Jag trodde det oxå att dom vill bara tjäna pengar vilket är delvis sant! Men det är inte svart magi. Jag trodde oxå på svart magi innan min akuta psykos lugnat så förstod jag det var vanföreställningar. Psyket många ggr vill bara hjälpa oss. Vilket jag förstod jag när jag fick mediciner och börja må bättre!