Svart magi

Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1212371 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Svart magi
Med SD framryckandes får en la se vad som händer med oss sjuka.
Skrämmande att så många verkar redo att rösta på dem.

/Dave
Last edit: 4 år 4 månader sedan by 1Dave.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1212372 av Clean
Svar från Clean i ämnet Svart magi

Slyngelsnubben skrev: Big pharma tjänar och skattebetalarna förlorar. De som styr i toppen tjänar på detta. Förut var det också skattebetalarna som fick stå för räkningen. Men de där uppe bryr sig inte om skattebetalarna de är bara ute efter att förslava befolkningen för att tjäna pengar. Förr i tiden var det bara att avrätta oss eller låta oss dö.

Du blandar med politik, filosofi och medicinsk expertis!

Har du diagnosen schizofrenin så är det inte samhällets fel. Vad skulle dom tjäna på det när man är sjuk och kostar massa pengar för samhället.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1212373 av Slyngelsnubben
Svar från Slyngelsnubben i ämnet Svart magi
Mörka krafter styr detta samhället och har gjort ända sen begynnelsen det är jag iaf övertygad om.

Det finns säkert många anledningar om varför man får schizofreni men sjukdomen hade inte behövt aktivera sig om det inte vore för externa faktorer som existerar och har en psykologisk effekt på oss som exempelvis diskriminering, press och annat som leder till att om man är känslig att man blir förtvivlad. Jag blev förtvivlad och psykotisk, andra blir deprimerade och de perfekta slavarna förblir friska.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1212377 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Svart magi

Slyngelsnubben skrev: Jag blev sjuk av samhället, de kan inte kontrollera oss
Big pharma tjänar och skattebetalarna förlorar. De som styr i toppen tjänar på detta. Förut var det också skattebetalarna som fick stå för räkningen. Men de där uppe bryr sig inte om skattebetalarna de är bara ute efter att förslava befolkningen för att tjäna pengar. Förr i tiden var det bara att avrätta oss eller låta oss dö.

Big pharma? Skulle alla läkare, beslutsfattare, skattebetalare och forskare jobba för dem då eller? Alla i nån enorm konspiration och alla håller käften om det? En konspiration där man driver folk som oss till att lida enorma kval? Detta är en vanlig vanföreställning. Där är fler som haft den.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212378 av Clean
Svar från Clean i ämnet Svart magi
Det känns så när man har psykos! Visst finns det mörka krafter men Sverige är ett unikt land som har det mycket bättre än andra delar av världen tex miljontals barn som svälter. Det har vi inte här.

Tex i andra länder kan dom kedja fast schizofrena vid ett träd för resten av livet. För dom har inte samma resurser och kunskaper som vi har i det i ett av ledandet landet i världen för att ta hand om sjuka och gamla och barn.

Jag är iaf tacksam att jag är född och uppvuxen i Sverige!
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1212381 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Svart magi
bögarna springer ju lösa i landet med, viftandes på en förbannad flagga precis som om de hade tagit över nationen.
det måste väl kännas speciellt, clean?

och nej, denna fest lär inte vara länge. blir det inte ordnat genom SD så lär nog Ryssland invadera oss.