Svart magi

Mer
4 år 4 månader sedan #1212360 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Svart magi

Slyngelsnubben skrev: Jag blev sjuk av samhället, de kan inte kontrollera oss känsliga för att vi blir sjuka av deras metod, vi kan inte förslavas så de måste tjäna pengar på oss på andra sätt.

Mjo. Nu är det så att dem sjuka kostar otroligt mycket pengar. Vem tjänar? Sen så fanns denna sjukdomen långt innan samhällsstrukturer fanns.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
4 år 4 månader sedan #1212361 av Slyngelsnubben
Svar från Slyngelsnubben i ämnet Svart magi
Vad är svart magi egentligen varför sade jag att svarta magiker var efter mig när jag var sjuk? Jo jag menade helt enkelt att det kändes som att samhället styrt av eliten hade diskriminerat mig och gjort mig vansinnig sen tolka jag det som svart magi och svarta magiker men vad jag sa varit inte helt fel det var bara formulerat på ett sått som var sjukt.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212362 av 1Dave
Svar från 1Dave i ämnet Svart magi
Min paranoia började när jag läste biverkningarna på första medicinen jag fick. Plötslig död.
Var övertygad om att de ville ha ihjäl mig.

/Dave
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan #1212364 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Svart magi
nuförtiden har hela samhället blivit ett mentalsjukhus.

det är värre än nånsin.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212365 av Geta
Svar från Geta i ämnet Svart magi
Medicinen som vi tar är så billig, när patenten har gått ut att det är svårt att tjäna några pengar på det.
Mer
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1212367 av Slyngelsnubben
Svar från Slyngelsnubben i ämnet Svart magi

zoegas skrev: Mjo. Nu är det så att dem sjuka kostar otroligt mycket pengar. Vem tjänar? Sen så fanns denna sjukdomen långt innan samhällsstrukturer fanns.

Big pharma tjänar och skattebetalarna förlorar. De som styr i toppen tjänar på detta. Förut var det också skattebetalarna som fick stå för räkningen. Men de där uppe bryr sig inte om skattebetalarna de är bara ute efter att förslava befolkningen för att tjäna pengar. Förr i tiden var det bara att avrätta oss eller låta oss dö.
Last edit: 4 år 4 månader sedan by Admin1.