Tankestörning?

Mer
4 år 2 månader sedan #1216425 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Tankestörning?
Jag har andras tankar i huvudet.

Och ser bildhallucinationer.

Önskar er bättre natt, ring någon i värsta fall!
Mer
4 år 2 månader sedan #1216491 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tankestörning?

Admin1 skrev: Quetiapin har viss bensoeffekt. Ring psykiatrin och fråga om du tillfälligt kan höja quetiapin. Du borde sova på en lite högre dos än 200 mg quetiapin om nu inte det är depottabletter. Depottabletter är inte bra för sömnen.


Var det därför alltså jag fick sån hemsk abstinens när jag glömde seroquelen hemma!! Fy fan vad jag mådde dåligt och det höll i sig 12 timmar efter att jag fått i mig medicinen igen. Jag äter depot.
Mer
4 år 2 månader sedan #1216742 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tankestörning?
När man har ökat tankeflöde kan det vara bra att minska på stimulansen dvs ha det tyst och lugnt hemma. Vid psykotiska symptom är hjärnan ofta överbelastad pga att ovidkommande stimuli inte filtreras bort.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1216776 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Tankestörning?
människor som insinuerar att de vet hur man/jag ska tänka, de är ute på djupt vatten och fumlar!
Mer
4 år 2 månader sedan #1216814 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tankestörning?
Du själv då PW, som tror du vet hur alla andra ska leva, är det bättre? Nej, det är det inte.
Mer
4 år 2 månader sedan #1216859 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tankestörning?

koi skrev: Har 200 mg Quetiapin att sova på. Alla mina benzo har blivit gamla. Vågar man använda dem ändå? Måste sova. Har sovit 5 timmar på 2 dygn. Jag känner inte min kropp. Ångesten sliter i mig. Och psykdoktorn hör av sig 2 januari. I bästa fall.

Kanske ska tinga mobila teamet.

Har musik i hörlurarna. Somnar. Sent. Men vaknar igen.


Får du tag i mobila teamet ring dem om du har numret, annars pröva Quetiapinet med dubbel dos. Men prata med det mobila teamet om det
www.fass.se/LIF/product?nplId=20090702000044&userType=0

Om du har Theralen ta det som tillägg eller alimemazin
Samt att du även tar Lergigan alla sedativa mediciner, Jag har bannlyst alla mediciner med benzo du inte har just den Quetiapine sök själv på de tabletter du tar

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum