Är det här nån sorts skämt? Tycker Google att dom är roliga?

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 1 månad sedan #1219403 av Richard
Jag fick ett mail från Google som tycker dom är lustiga genom att kartlägga mig...





Jag har ju stängt av platshistoriken! Ändå får man ett mail med en karta där man varit de senaste åren!? Så jävla kul att få såna mail när man ständigt går o oroar sig för övervakning o registrering. Nu hjälper Haldol i.o.f. bra mot min paranoia, men Google tycker tydligen det är kul med sånt här? O jag har aldrig varit i Sundsvall! Flugit över kanske när vi flög till Skellefteå, som ju också är med på kartan, men då måste man ju ha mobilen avstängd på planet!



Kanske funkar avstängningen ändå, då den inte registrerat förra årets Europaresa till bl.a. Tyskland o Frankrike. Google är gjord av NSA, CIA o Deep State, bara så ni vet!
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219405 av memphis
Jag är inte förvånad. Google är ett hot mot oss alla. Mot vår person utgör Google ett allvarligt hot. Det är ingen paranoia, det är att vara realistisk.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1219406 av ingrid64marie
Brukar också få sådana mail 1 gång i månaden, brukar inte bry mig, kastar bara bort mailet.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219413 av memphis
Om man inte bryr sig om ifall man är övervakad har man fel förståelse av problemet. Då förstår man inte omfattningen av problemet. Och den potentiella fara det utgör.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1219425 av ingrid64marie
Om du ser på det som en övervakning så ger du dig själv ett problem du kan välja att själv nonchalera och ha mindre huvudbry.

Om du klickar av plats på mobilen så försvinner bekymret.
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 3 månader sedan #1219452 av Clean
Men Ingrid Marie använd din hjärna och tänk innan du skriver ned svar på tal.