Hemligt telepatiskt socialt nätverk

Mer
4 år 3 månader sedan #1221460 av Willhend
Någon som haft den här vanföreställningen?
Mer
4 år 3 månader sedan #1221461 av memphis
Mer
4 år 3 månader sedan #1221463 av Geta
Nej, jag var medlem i en hemlig motståndsrörelse.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221472 av memphis
Min tredje stora psykos tror jag det vr. Jag var mycket ute på twitter och fick kontakt med en poet som också var sexuell sadist. Kanske var han allmän sadist också, det vet inte jag. Han hade ett hemligt nätverk av häxor på twitter och allt var mycket otäckt.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 3 månader sedan #1221475 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Hemligt telepatiskt socialt nätverk
kan nog förstå vad som syftas men det var ändå som tvärtom faktiskt, som om alla i hela världen visste och jag var "sist in" så att säga. men visst, i början var det verkligen som om det var ett hemligt ställe liksom och att man fick hjälp av "folk" som sprang runt där i "andra världen". får man för sig att tjäna pengar eller liknande på det så lär nog risken vara högre att man får långa läxor, tror jag.

jag råkar tro att det är vi som avslöjar dessa mörka makter som får stå ut av speciella prövningar från Satan, men vår Gud Fader och Herre har en väg ut från alla situationer för oss.
Mer
4 år 3 månader sedan #1221631 av Admin1
Har aldrig hört om det tidigare, men idag finns det en hel del vanföreställningar kopplade till internet. Mest känd är Trueman Show vanföreställningar.

Hänsyftningsparanoia är att TV, radio, film, musiktexter och händelser i omgivningen egentligen handlar om en själv på ett illvilligt sätt. Kan kanske orsakas av förhöjd självreflektion och för stor fokus på en själv.

www.viska.se/sjalvhjalp/oevervinn-din-paranoia