Fler än jag som blivit lovade det orimliga??

Mer
4 år 1 månad sedan #1224323 av Clean
Hos min psykolog pratade vi mest om mina vanföreställningar. Hade jag inte varit ärlig om mina galenskaper hade jag nog inte levt idag. Så mycket hjälpte det. Gick åtta år hos henne. Hon är en av Sveriges största psykologer. Känd.
Mer
4 år 1 månad sedan #1224326 av IngeF
Noen vrangforestillinger er ikke akkurat bisarre, men de ligger åpenbart veldig fast, man kan ikke prate seg ut av dem.
Mer
4 år 1 månad sedan #1224329 av Clean
Ja det stämmer IngeF. Men det var inte riktigt min poäng. Det jag menade att det är bra att ha ett proffs att prata med som förstår.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1224349 av IngeF
Jeg synes jeg opplever ting som bekrefter dem stadig vekk.

memphis skrev: Jag blev lovad att jag skulle få behålla min kreativitet med litium. De sa att produktionen skulle kanske gå ner, men kvaliteten på verken skulle inte påverkas. Så blev det inte. Jag har slutat både skriva och måla.

Kanskje bør dosen justeres ned.

Geta skrev: Min psykoterapeut gick inte in på mina vanföreställningar. Det har psykiatrin aldrig gjort.

Jeg opplever det som problematisk at terapifeltet er så feminisert. Alle flinke piker blir psykoterapeuter, virker det som.
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1224423 av Admin1

IngeF skrev: Har du bare hatt en kortere episode, Admin1? Mine stemmer har lovet meg mange ting flere ganger. "Om jeg gjør slik og slik så kommer dette til å skje. Tror det er best å ikke høre på det.

Jag har bara haft en psykos och rösterna försvann efter några månader med denna metod:
www.viska.se/sjalvhjalp-2/sjalvhjalpsrad...a-metoden-mot-roster
Mer
4 år 1 månad sedan #1224425 av IngeF
Etter 20 år er det nok for sent. Men i så fall er det ikke underlig at jeg egentlig trives best i såkalte "hvite kuber"
www.tate.org.uk/art/art-terms/w/white-cube