Vad vill SÄPO oss, er eller dig?

Mer
4 år 2 månader sedan #1229121 av Clean
Jag tror ibland i mina svackor att SÄPO läser mina tankar med nån maskin som dom installerar utanför mitt hem. Men jag har aldrig sett varken maskinen eller dom.
En gång trodde jag SÄPO skulle kidnappa mej så jag tänkte gå till en ambassad och söka skydd.
Ibland tror jag att min förvaltare jobbar för SÄPO eller liknande.
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 1 månad sedan #1229122 av
Svar från i ämnet Vad vill SÄPO oss, er eller dig?
de har väl arbetet att undersöka och motarbeta hot mot rikets säkerhet och även går regeringens ärenden vilket inte behöver vara samma saker

edit, dock föredrar jag att se det som att Kungen bestämmer


www.svt.se/nyheter/lokalt/sormland/vem-bestammer-i-sverige-1
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229128 av Geta
De flesta av oss är inte ett hot mot Rikets säkerhet. Då borde vi ha hamnat i Rättspsykiatrin och inte på vanlig psykiatrisk klinik, när vi blev intagna.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229136 av Clean
Geta dom flesta som sitter på rättspsykiatriska är misshandel och olaga hot inget märkvärdigt. Som tex som Anders Breivik gå in och skjuter ihjäl massa jävla ungdomar. Tänk om och tänk rätt.
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1229142 av
Svar från i ämnet Vad vill SÄPO oss, er eller dig?
"ensamma galningar" brukar ju få skulden när det gäller mord inom hög maktelit så det är inte alls konstigt att/om de pekar ut "shizofrena" som en speciell grupp som ska övervakas på en högre nivå än normalsnubben
Mer
4 år 2 månader sedan #1229192 av Admin1
Det är ganska vanligt med vanföreställningar om SÄPO och att man är spionerad på. Men att övervaka folk är dyrt och kräver ett brott som ger 2 års fängelse minst.