Det har kommit en ny röst!

Mer
4 år 1 månad sedan #1231971 av Clean
Hur vanligt är det?
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 1 månad sedan #1232002 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Det har kommit en ny röst!
Har du fått nya intryck i din vardag , som kan påverka, och hur är rösten mot dig eller med dig.
Mer
4 år 1 månad sedan #1232007 av Amandara
Jag är så glad att jag bara haft röster en kort period på någon vecka i hela mitt liv. Det var mycket läskigt och irriterande. Jag trodde mina plågoandar hade lagt en bandspelare på taket och spelade upp meddelanden för att terra mig. Jag var förbannad vill jag minnas. Däremot har jag haft mycket intrusive thoughts. Kanske rätt närbesläktade men jag hör liksom inte röster utan det är andra tankar som tänks in i mina tankar.
Mer
4 år 1 månad sedan #1232008 av Clean
Svar från Clean i ämnet Det har kommit en ny röst!
Jo jag får alltid nya intryck i vardagen hur man tänker. Vadå står det stilla hos andra? Vet inte om den här nya rösten är farlig vi får se.
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1232267 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Det har kommit en ny röst!
Har aldrig läst något om nya röster. Det som är intressant är röstvolymen, aggressivitet, hot eller uppmaningar. Uppmanande röster anses farligast och kallas imperativa hallucinationer. De kan vara farliga om man följer uppmaningarns.
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1232269 av Clean
Svar från Clean i ämnet Det har kommit en ny röst!
Admin1 den nya rösten kom inte tillbaka. Så det var säkert nåt tillfälligt. Och dom gamla har försvunnit i samband med detta.