Det har kommit en ny röst!

  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 1 månad sedan #1232278 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Det har kommit en ny röst!
Mina röster har aldrig varit farliga för någon annan än mig själv på det sätt att jag vill avsluta livet för jag orkar inte med deras jävla tjat med så lite variationer på vad de säger att du inte orkar höra skitet.
Mer
4 år 1 månad sedan #1232290 av Clean
Svar från Clean i ämnet Det har kommit en ny röst!
Jag trodde dina röster hade slutat?
Mina har iaf slutat efter den där kärleksfulla nya rösten som sa allting kommer ordna sig. Och det gjorde det. Nuläget mår jag bättre lättad efter dom gamla rösterna som var jätte elaka försvann.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 1 månad sedan #1232294 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Det har kommit en ny röst!
Jo det är rätt mina röster har slutat nu sedan xeplion sattes in, det är i psykosen jag kan bli självmordsbenägen, i sista psykosen 2017 var min tanke att avsluta livet samma dag jag åkte på LPT för att få rösterna att upphöra. Rösten för det var den som var den en av dem som var den värre negativa hackande rösten dök upp vid ångest som jag fick en sommar kväll 2018, men den gick tillbaka igen när det lugnat ner sig. Efter den gången har de hållt sig borta.
Mer
4 år 1 månad sedan #1232295 av Clean
Svar från Clean i ämnet Det har kommit en ny röst!
Jättebra att höra! Sedan att ta sitt liv är så jävla dramatiskt, drastiskt och definitivt. När jag hade det som svårast så försökte jag inte ta det på allvar så jävla mycket. Utan försökte minska dramatiken. Sedan undvika det utlösande! Tex vid tvångssyndrom ska man exponera sig vilket är tvärtom vid psykos iaf för mej