Testar om jag är övervakad...

Mer
4 år 2 veckor sedan - 4 år 2 veckor sedan #1241624 av Richard
Jag gör ett test för att se om jag är övervakad!

-ISIS kommer att kapa Glassbilen o bygga om tutan till Allahu Akbahr-bönen den 25/6!

Sen kommer den att rulla runt som IS-bilen...
Last edit: 4 år 2 veckor sedan by Richard.
Mer
4 år 2 veckor sedan #1241766 av Admin1
Är det i Norge? Där betyder is glass.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251320 av Rhododendron
Haha, det skulle jag aldrig våga. Hur gick det? Var du övervakad?
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Rhododendron.
Mer
3 år 11 månader sedan - 3 år 11 månader sedan #1251430 av Richard
Ingen aning ännu...
Först testade jag att skriva om gift, nu skrev jag senast idag på Flashback att jag laddat hem en jihad-manual, med 50% fel i bombrecepten...

Jag har en stor kniv också, för vildmarksliv.
Jihadisterna har egna sociala nätverk;


Jag är ingen jihadist eller extremist överhuvudtaget... Jag röstar på moderaterna...
Men de kan ju storma in åratal efter de gjort razzia sist, o hittar nog... Ingenting!

Vilken besvikelse det måste ha varit för dom sist! Inte ens en bit uran hittade de!
www.hd.se/2016-04-01/han-forsokte-bygga-...-koket--forhord-igen


Vi har ändå fått smaka på låtsasjihad här i stan...
www.expressen.se/kvallsposten/efter-dade...tervander-is-mannen/

Snyft, snyft! Det är ju så jävla synd om "Adnan"! Han heter faktiskt Taher Alzoubi!
Snyft! Nu blev jag t.o.m. förvandlad till en sverigedemokrat för några minuter! Men jag går nog snart tillbaka till M!

Vill bli psykolog
Oktober 2019
Två år senare står Adnan återigen utanför samma krog.

23-åringen hör till det ökande antalet utvisningsdömda, radikaliserade män som inte kan utvisas.
Adnan vill inte framträda med bild och sitt riktiga namn, då han är rädd att det han berättar ska drabba honom om han en dag skickas till Syrien.
Vi står ett tag och blickar ut på Rönne å, som slingrar sig genom Ängelholm, när Adnan säger att han vill jobba som psykolog.
Han säger att hans övertygelser ändrats, att han arbetat med sig själv mentalt för att ta sig ur radikaliseringen, att han varit hjärntvättad och nu kan hjälpa andra.
Det är en märklig situation. Bara två år tidigare, den 30 oktober 2017, har Adnan sagt att han skulle kunna tänka sig att begå dådet mot nattklubben igen. Och använda våld eller skada personer i Sverige.

www.expressen.se/kvallsposten/efter-dade...tervander-is-mannen/

Varför inte låta honom läsa kärnfysik o åka till Iran o bygga atombomber istället!?
Näää... För det är så jävla synd om honom, då han inte ens kan utvisas! Han lever på våra skattepengar!

Tror han kan bli psykolog, utan att ens kunna tala svenska också! Det står i FUP'en att han hade blivit osams med mullan i Ängelholms moské också! Då är man fan jävligt illa ute om man blir osams med en mulla! :ajaj
Last edit: 3 år 11 månader sedan by Richard.
Mer
3 år 8 månader sedan #1274266 av Richard
Nu är det kört...

Nu kommer väl hela insatsstyrkan snart... Lyssnade på nyheterna om det ammoniumnitrat som small i Beirut o kom på att det är ju sådant som finns i konstgödsel. För ca 25 år sen köpte jag en 50 kg's säck N34 på Lantmännen helt utan tillstånd o byggde bomber av...
Nu har jag slutat bygga bomber för länge sen, men blev fundersam på om man fortfarande kan köpa sånt, så jag googlade lite från en annan enhet, än denna dator. Men så kommer det upp reklam för det på min Facebook! Läskigt att det finns så mycket info om en...



Det är straffbart att, vad det nu hette... Inhämtande av information för terrorism eller nått sånt...
Jag tänker fortsätta söka på typ bomber o senapsgas så länge det intresserar mig! Jag terroriserar inte en fluga ens!
Mer
3 år 8 månader sedan - 3 år 8 månader sedan #1274271 av IngeF
Breivik kunne skaffe seg store mengder kunstgjødsel fordi han hadde enkeltmannsforetaget Breivik Geofarm. Som bonde er nok ingen begrensninger nå heller.

Admin1 skrev: Är det i Norge? Där betyder is glass.

Is-bilen stopper like ved mitt hus annenhver fredag.
Last edit: 3 år 8 månader sedan by Admin1.