Har du noen gang blitt aggressiv / utadgerende pga psykosesymptomer?

Mer
3 år 11 månader sedan #1251648 av Annanstans
Det har jeg. Fordi jeg føler alle er i mot meg, og så blir jeg sint når de sier at de ikke er i mot meg
Mer
3 år 11 månader sedan #1251675 av Nissegossen
Vanföreställning det är ju klart är du utagerande pga något du tror att de gör något mot dig och de hör din anklagelse stämmer det nog vad de säger att de inte gjort något mot dig.

Det bör du veta att de röster inom dig som du har är både från Gud kallat helig ande men i och med det finns den andre potentaten som är supernöjd om han får dig till att slåss, därför knyt näven i byxfickan men absolut inte ta den ur fickan och slåss.

Den onda sidan finns inom dig själv då han visar detta du måste förstå att vad som än händer får du aldrig slåss! Varför? Slåss du blir du inte långlivad. Tag varning

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1251683 av Amandara
Det är mänskligt att tappa fattningen när man blir plågad. Ens om det är i sitt inre. Psykoser är inte att leka med.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251690 av memphis
Jag har aldrig blivit aggressiv men jag har reagerat våldsamt en gång i självförsvar är mot polis. Det var så otäckt, jag trodde de skulle döda mig.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251695 av Amandara
Inte konstigt att reagera i det läget. Jag har tur som har stor respekt för polisen och har aldrig fått panik. De har oxå varit schyssta och hanterat mig väl. Men det skulle vara så lätt att försöka försvara sig. När polisen kommer är det något stort. De har vapen. Man kan bli skjuten.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251698 av Geta
När polisen kom och hämtade mig en natt, tyckte jag att de kom som änglar för att rädda mig.