Har du noen gang blitt aggressiv / utadgerende pga psykosesymptomer?

Mer
3 år 11 månader sedan #1251881 av mormor1

memphis skrev: Det förutsätter ju att man är i ett läge där man tänker redigt. Det gör man oftast inte om man är psykotisk och polisen blir inblandad.

"Polisen blir inbladad" Dom skickade polisen att hämta mig rutinmässigt utan att något hänt. Dom knackade på och när jag gick ut ur rummet så skickade dom polisen. Man kännde sig som i ett råtthål.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251882 av memphis
Ja men om du pratar om kvinnobröst och fitthår lika passionerat och mycket irl, som du gör här på Viska, så tror folk att du är galen.
Mer
Mer
3 år 11 månader sedan #1251885 av memphis
Din aggressivitet väcker andras aggressivitet. Det blir som ringar på vattnet. Det bästa du kan göra är att inte säga saker som: jag ska döda... De där turkfittorna. Men det kanske är för sent. Du kanske måste flytta om du vill vara ifred.
Mer
3 år 11 månader sedan #1251889 av Nissegossen

memphis skrev: Det förutsätter ju att man är i ett läge där man tänker redigt. Det gör man oftast inte om man är psykotisk och polisen blir inblandad.


Skrev ett långt stycke om vad jag själv varit med om, förlorade det och nu verkar min medicin så jag klarar inte av att återställa vad jag jag skrev. Om jag kommer ihåg i morgon skal jag försöka skriva om det. Det är tänkvärt då jag blev gripen av polis, men blev avsläppt från piketen strax efter

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 11 månader sedan #1251890 av Amandara
Ursäkta men. Det verkar ju dramatiskt att piketen ska hämta psykiskt sjuka.