De symptom vi har/har haft

Mer
3 år 6 månader sedan #1292656 av Lejonhjärta

Rhododendron skrev: Ja, det är ju en komplimang när folk skrattar åt en.


Nej?

Det är det däremot när de skrattar MED en, då kan man skratta med dom. :)
Mer
3 år 6 månader sedan #1292903 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet De symptom vi har/har haft

Fantasio skrev: Att alltid röra på sig, är det ett symptom? Jag har för mig att jag läst det på Viska. Som idag när jag var på mottagningen och satt o skakade med vänsterhanden. Dessutom sitter jag inte stilla i konferensrummet jag är hänvisad till, jag tar "promenader" i korridorerna. Ofta sitter jag och skakar med vänsterbenet, syrran har påpekat det.

Kan vara rastlöshet eller akatisi, men Clozapine och Zypadhera som du tar har liten risk för detta. Kanske Nozinan är boven för den har nog större risk.
Mer
3 år 5 månader sedan #1295346 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet De symptom vi har/har haft
Min vän jag börjat ha daglig telefonkontakt med får paranoia när han mår dåligt. Att folk är ute efter honom och att de försöker förgifta honom. Mina vanföreställningar rör ofta utomjordiska organisationer, fast visst känner jag paranoia också. Han har paranoid personlighetsstörning och han säger att den inte går att medicinera bort.
Mer
3 år 5 månader sedan #1295348 av memphis
Svar från memphis i ämnet De symptom vi har/har haft
Paranoia är ett av de jobbigaste symptomen man kan ha. Det genomsyrar hela tillvaron och gör den obehaglig.
Mer
3 år 5 månader sedan #1295350 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet De symptom vi har/har haft
Om de skrattar för att jag sagt något roligt är det en sak. Då är det bara kul. Men det jag menar är att folk på bussen eller ute någonstans, på krogen eller bland grannarna, skrattar lite i mjugg är förnedrande och förolämpande.
Mer
3 år 5 månader sedan #1295392 av wasp
Svar från wasp i ämnet De symptom vi har/har haft
Röster, röster och åter röster som ska bestämma, eller ändra.