De symptom vi har/har haft

Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1259080 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet De symptom vi har/har haft
Intressant! Jag kan inte hjälpa det. Som när jag sa till vården att mina blodådror var "igenkloggade". Jag vet om mitt språkbruk, men ändå blir det så här.
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Fantasio.
Mer
3 år 10 månader sedan #1259136 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet De symptom vi har/har haft
igenkloggade används ibland och det ordet finns.
Mer
3 år 10 månader sedan #1259252 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet De symptom vi har/har haft
Det var som tusan, Admin1! Jag vet att vården tycker att jag har stört tal. Men det bara blir så, det sitter inte marsianer på månen och styr över mitt tal och skrivna ord.
Mer
3 år 10 månader sedan #1259279 av memphis
Svar från memphis i ämnet De symptom vi har/har haft
De positiva symptomen är borta, bara de negativa som återstår. Jag mådde väldigt bra på abilify initialt, men tycker nu att effekten börjat avklinga. Jag känner mig också less på att bara vara hemma jämt, samtidigt som jag inte orkar göra nånting åt det. Kan inte hälsa på min mamma längre pga corona, och det är trist.
  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1259319 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet De symptom vi har/har haft
Du får ta upp frågan om sysselsättning Memphis du löser det inte på egen hand. Tycu kreativa nämnde att mottagningen du går på skulle börja med vattengympa, social träning m.m var det inte så ?
Mer
3 år 10 månader sedan #1259322 av memphis
Svar från memphis i ämnet De symptom vi har/har haft
Jo Ingridmarie, det var ju tänkt att jag skulle börja med vattengympa. Var laddad för det. Men så framkom det att resorna dit skulle bli så dyra, så jag avbokade alltihop tills vidare.