De symptom vi har/har haft

  • ingrid64marie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1260771 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet De symptom vi har/har haft
Hur visar sig din schizofreni i din vardag Maxjohan 83 om jag får fråga, du säger att du inte har någon paranoia och inga vanföreställningar. På vilket sätt inbegriper sjukdomen sig i ditt liv ?
Mer
3 år 10 månader sedan #1260879 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet De symptom vi har/har haft
Ibland när jag går hem från mötesplatsen slinker jag in på ICA och köper läsk. Det ligger i et varuhus och man når affären från två olika ingångar. Speciellt den ena upplever jag obehag att gå igenom, är som en sluss med dubbla uppsättningar skjutdörrar. Det tar inte många sekunder att gå igenom dem, men upplever obehag ändå. Jag skippar den ena utgången, den andra känns inte lika jobbig. Är det jag som är helsnurrig?
Mer
3 år 10 månader sedan #1261252 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet De symptom vi har/har haft
Jag vet att jag sitter och frammanar symptom. Men jag tycker det luktar sött och gott. Kanske kommer från mina urdruckna läskflaskor som står på golvet.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261284 av memphis
Svar från memphis i ämnet De symptom vi har/har haft
Jag hoppas du inte pissar i flaskorna också. Såg en kille på tv som gjorde det.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261291 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet De symptom vi har/har haft
Nej, usch, det gör jag inte.

Jag har visst ringt akutenheten två gånger. Äh, jag minns inte. Vet bara att jag ringde igår. Det finns saker jag vill ha svar på, men vågar inte ställa frågorna. Jag är rädd för att bli inlagd. Bland annat om ens ådror kan slagga igen genom yttre påverkan annat än ens egen livsföring.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261299 av memphis
Svar från memphis i ämnet De symptom vi har/har haft
På morgonen och på kvällen går jag ut i badrocken. Eventuellt är det ett udda beteende, men jag är bara för bekväm för att klä på mig.