Offra mig

Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1260858 av Darcanine
Offra mig skapades av Darcanine
En gammal klasskompis ifrån grundskolan vill offra mig till djävulen. Han ville det redan då när vi gick i grundskolan. Han har varit känd för att kunna göra vad som helst för pengar, så jag tror han vill offra mig för att få makt och annat. Han är ingenting.

Han kallades för Macke och han äcklar mig.

Hittas jag död nu eller blivit försvunnen så vet ni vem som ligger bakom det. En patetisk, ynklig människa.

EDIT: Det här var en föreställning jag hade och när jag skrev detta inlägg hade jag inte en tanke på att det låter som om jag vet till 100% att han tänker offra mig, men det här är faktiskt något jag fick för mig och jag tror fortfarande på det, det var absolut inte min mening att luras eller något sånt. Sorry, hopas ni kan förstå mig! Ha en bra dag.
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Darcanine.
Mer
3 år 10 månader sedan #1260862 av Geta
Svar från Geta i ämnet Offra mig
Sysslar du med svart magi?
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1260883 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Offra mig
Jag ska komma ihåg det namnet. Var försiktig. Om du har kontakt med honom så avsluta relationen genast!
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1261104 av Darcanine
Svar från Darcanine i ämnet Offra mig
Nej, Geta, men har släktingar som gjort/gör det.

Pimed, tack för att du tog mig på allvar. Jag har ingen som helst kontakt med honom sedan grundskolan (över 10 år sedan), men har en elak släkting som var vän med honom och förmodligen är det än även om de inte umgås längre lika mycket. De var elaka tillsammans mot mig.

Allt är så knäppt, men jag kände att det kunde rädda mitt liv om jag gjorde detta inlägg.
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1261110 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Offra mig
Okej jag förstår! Elaka dom var! Ta hand om dig och umgås fortsättningsvis inte med elaka människor vare sig dom är släktingar eller inte.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261112 av Darcanine
Svar från Darcanine i ämnet Offra mig
Pimed, tack så mycket. Mitt mål är att undvika elaka människor så gott jag kan. Jag har tillagt något i mitt inlägg och hoppas att du och Geta inte blir sura på mig. Jag lider av både schitzofreni och ptsd.