Offra mig

Mer
3 år 9 månader sedan #1261150 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Offra mig
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1261155 av Darcanine
Svar från Darcanine i ämnet Offra mig
Tack, Admin1.
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Darcanine.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1261178 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Offra mig

Darcanine skrev: Pimed, jag har varit sjuk i schitzofreni i ca 5-6 år och ja de tar mig på allvar numer. Jag visste inte att det fanns mediciner för PTSD, det har heller inte pratats så mycket om den, vilket beror på att jag inte nämnt den. De kommer att ringa mig den här veckan och då kan jag ta upp dessa ting. Tack så jätte mycket för din omtanke! :)


Det är ingen fara. Det var så lite så! (: Jo jag har själv haft PTSD. Men jag får det antidepressiva seroxat som hjälpte lite. Sedan finns det antipsykotiska seroquel.

- Här är information om PTSD!

www.1177.se/Uppsala-lan/sjukdomar--besva...t-stressyndrom-ptsd/

- Här information om medicin vid PTSD!

www.internetmedicin.se/page.aspx?id=1407
Mer
3 år 9 månader sedan #1261205 av memphis
Svar från memphis i ämnet Offra mig
Låter ju helt sjukt hela grejen med att offra dig till djävulen.
Mer
3 år 9 månader sedan #1261208 av Geta
Svar från Geta i ämnet Offra mig
Är det inte du själv som är intresserad av svart magi? Jag fick den uppfattningen från början.
Mer
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1261395 av Darcanine
Svar från Darcanine i ämnet Offra mig
Geta - Nej det är jag inte då jag tycker att sånt är dåligt, läskigt och tror det är beroendeframkallande. Vad jag vet så är svart magi när man gör illa eller tar kontakt med onda ting. Sånt vill inte jag.

Pimed - Tack så mycket ännu en gång! :)

memphis - Ja, det är väldigt skräckinjagande och rösterna höll på sedan jag började höra dem med att säga att de ska offra mig i skogen, annat läskigt, osv :(

Geta, hallucinerade du fram det kanske? Jag kan själv göra sånt ibland. Jag skrev ingenting om att jag ville ha med svart magi att göra. Hoppas det är bra med dig.
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Admin1.