Osams pga nojjor! What to do!!

  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1263004 av Pimed
Osams pga nojjor! What to do!! skapades av Pimed
Jag blev rejält osams med en av mina barndomsvänner. Jag gick till personangrepp. Och gjorde bort mej rejält. Tidigare har jag bort mej oxå där jag är otrevlig och antyder om hot. Skrev sms iaf nu när nojjorna lagt där jag förstår att jag tänkte helt jävla fel. Vi får se vad svaret blev.

Sedan har jag blivit sams med en annan vän. Som jag hotade att jag skulle förgifta med arsenik eller så. Så nu är vi sams igen.

Dom här nojjorna blir så starka vid minsta lilla motgång eller stress. Så jag tycker det är konstigt att jag har ens vänner kvar. Dom flesta vänner har försvunnit. Tex en av mina bästa vänner nånsin tände jag eld på. Så halva håret försvann. Jag fick en chock att jag gjorde så. Så jag släckte det. Annars hade det gått riktigt illa.

Vid minsta lilla tecken på kritik eller nån säger emot är jag övertygad om att mina vänner eller andra är en del av en jättestor härva och konspiration. Pga vanföreställningar. Där jag konstant letar bevis för det. Det skapar jättemycket problem där jag är förvirrad och extremt misstänksam mot andra människors motiv och avsikter.

Hoppas jag kan lösa det!
Mer
3 år 9 månader sedan #1263080 av Admin1
Är det när du tar droger du får paranoia? Kan du tillfälligt höja antipsykotikan när du blir paramoid.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan - 3 år 9 månader sedan #1263202 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Osams pga nojjor! What to do!!
Jo jag tar olanzapin när det blir paranoia. Iofs har jag konstant paranoia

Min barndomsvän ringde men jag sov. Vi får se om vi finner varann igen.
Last edit: 3 år 9 månader sedan by Admin1.
Mer
3 år 9 månader sedan #1263272 av Admin1
Olanzapin är också bäst mot aggressivitet. Det var största preparatet på fängelser.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 9 månader sedan #1263377 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Osams pga nojjor! What to do!!
Jo