Känner/upplever mig förföljd och börjar fundera på självmord

Mer
3 år 8 månader sedan #1267923 av star1989

Richard skrev: Jag har också känt mig paranoid o deprimerad sen jag gick i gymnasiet. Har varit inlagd ett flertal gånger, efter mer eller mindre självmordstankar/försök. Har provat nästan alla mediciner o nu har jag 7 st, men mår helt ok för det mesta, men är dock sjukskriven. År 40 år idag. Ska inte dra min livshistoria men du är inte ensam i.a.f.


Låter tufft och kämpigt. Bra att du har lyckats må bättre.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1267924 av Pimed
Jag har oxå haft svårt i barndomen men det har motiverat mej att fixa mitt liv så det är bättre.
Mer
3 år 8 månader sedan #1267925 av star1989

Richard skrev: Jag har också känt mig paranoid o deprimerad sen jag gick i gymnasiet. Har varit inlagd ett flertal gånger, efter mer eller mindre självmordstankar/försök. Har provat nästan alla mediciner o nu har jag 7 st, men mår helt ok för det mesta, men är dock sjukskriven. År 40 år idag. Ska inte dra min livshistoria men du är inte ensam i.a.f.



Vad är det du känt eller tänkt när du varit paranoid? Jag känner oftast att någon gör saker i smyg mot mig. Flyttar på saker eller snor saker, när jag inte hittar olika papper och sånt där.
Mer
3 år 8 månader sedan #1267926 av Geta
"Det är aldrig försent att ha en lycklig barndom."
Mer
3 år 8 månader sedan #1267927 av star1989

Pimed skrev: Jag har oxå haft svårt i barndomen men det har motiverat mej att fixa mitt liv så det är bättre.


Jag har ju kämpat med detta i 10 år nu. Testat det mesta som går att testa. Jag styrketränar redan 10-15 timmar i veckan, försöker sköta studier, har testat olika jobb, har testat mediciner och 3 olika samtalsterapeuter. Men jag blir inte fri från detta. Så man börjar tröttna nu.
Mer
3 år 8 månader sedan #1267928 av star1989

Geta skrev: "Det är aldrig försent att ha en lycklig barndom."


/Michael Jackson
eller vem då? :joker