Trycka en bok

Mer
5 år 11 månader sedan #1048730 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Trycka en bok
Det blir nog "bara" en uppsats. Jag har skrivit hela dagen och snart har jag inte mycket mer att skriva. Den landar nog kring 10 sidor.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1048758 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Trycka en bok
Fantasio

Sätt på dig ett raffset, de som ser det minns dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 11 månader sedan by Nissegossen.
Mer
5 år 11 månader sedan #1048784 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Trycka en bok
Jag är klar, ska bara gå igenom allt några gånger och rätta fel och eventuellt lägga till lite mer text. Men jag har suttit och skrivit nu drygt 10 timmar så det väl lagom att ta en paus? Den blev 8 sidor lång, varav 6 sidor är text. Kan man trycka någon form av minipocket av den? Det vore coolt!

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 11 månader sedan - 5 år 11 månader sedan #1048787 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Trycka en bok
Jag låter kanske lite fånig, men faktiskt är det så att jag tänkt och "bearbetat" "boken" i mitt huvud under flera år. Så det är stort att jag skrivit detta. Även om jag inte hade stoff till en hel bok. Visst skulle jag kunna skriva mer, men syftet var att berätta något jag ville berätta, inte ha en tjock bok bara för att den ska vara tjock.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 11 månader sedan by Zoidar.
Mer
5 år 11 månader sedan #1048789 av Inwatto
Svar från Inwatto i ämnet Trycka en bok
Tycker inte det är fånigt att lyckas få ner tankar och idéer på papper... Bra jobbat! :bravo: Kanske kan du spara texten och samla på dig fler såna så du har till en bok. Eller så kan du göra som jag och Print-On-Demand:a 2 ex av din text att ställa i bokhyllan. Inte lika dyrt som att trycka 100.

Prata inte med hat i munnen!
Mer
5 år 11 månader sedan #1048792 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Trycka en bok
Inwatto tack! Nä 100 st lär det nog inte bli. Tanken var att jag skulle jobba på en bok några månader eller ännu längre. Nu blev det ju inte alls så. Hade jag lagt ner 1 år på en bok hade jag nog velat ha den tryckt i många kopior så att den i alla fall blev läst av någon. Nu vet jag inte alls. Vad gör man med 8 sidor? Kan man trycka någon form av bok?

Anchored in Christ ✟