Sånt som lockar till skratt

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 4 månader sedan #1302494 av Fantasio


The one and only: Zlatan!
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 4 månader sedan #1303468 av Fantasio


Jag gillar verkligen Mikael Dubois. Han var minst sagt oortodox och kunde göra humor av det mesta.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1324837 av Fantasio

Detta är en riktig klassiker. Verkar som att hela farsen ligger ute på Youtube, jag har bara sett det första avsnittet. Fast jag kan uppleva Lena Nyman som lite gapig och jobbig och inte så kul.
Mer
3 år 1 månad sedan #1324845 av Nissegossen
Såg det när det när det sändes på Ång TVns tid i Svartvitt samt troligen en kanal

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
3 år 1 månad sedan #1324846 av Fantasio
Inte riktigt, va, Nissegossen? Den filmades 82 o då hade vi både färg-TV och två kanaler. Har nu tittat på avsnitt två.
Mer
3 år 1 månad sedan - 3 år 1 månad sedan #1324851 av Nissegossen
60-talet och Hylands hörna, absolut. 1967

www.google.se/search?hl=sv&biw=1600&bih=...AvDQsQ4dUDCAw&uact=5

Lite kuriosa tror ölet Guinness är färgat av Kimrök samma man använder för att få svart färg. Det sade min chef, bryggaren på Pripps, i brygghuset till mig. För färgens skull då svart till Julölet hade vi karamellmalt samt sockerkulör, bränt socker i en hink med trögflytande sockerkulör att ha i pannan när vi kokade vörten.

Såg nu att du rapat upp en massa inlägg med videos under tiden för min sökning. Du jag hoppas på att bli förlåten här. Skulle citerat

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 1 månad sedan by Admin1.