Belinda Carlisle - Heaven Is A Place On Earth

Mer
5 år 6 månader sedan #1100436 av charlie2
  • Lester
  • Besökare
  • Besökare
5 år 6 månader sedan #1100439 av Lester
Den här tråden passar in på vad lyssnar jag på just nu som inlägg!

Hennes låt la luna gillar jag
Mer
5 år 6 månader sedan #1100440 av Zoidar
Tror himmelriket börjar här med Kristus, sen vandrar vi med honom vidare in i himlen.

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 6 månader sedan #1100443 av björk

charlie2 skrev:



bra låt denna



Inte helt hädangånget. Lyssnade den på BUP.
En trummis som var med i sen kväll med LUUK heter de så?
Han blev riven och fick arbetsskadeersättning men där på rönen jag hade
keps på och fasade var gång ngn tittade till mig. I en säng som knarrade.
Men jag sorterade hennes som höll till på rönen och hon blev sur och gick medhåll
från personalen att inte kunde man rums omstrukturera med skivor hip som happ.
Men i hennes samling fanns nämligen Belinda Cartright och precis den låt.
Så feber har titeln i alla fall inte. Jag har inte hög presterat idag men här har jag chansen
att gottgöra. Just den artisten etsade mig på sinnet\minnet. De hade en utgången dator
med cdrom där spelade jag följande. Eric Clapton. Cronicles. Santana Supernatural.
Lenny Kravitz Greatest hits. Dire strait sultan of swing. Jimie Hendrix BBC Sessions.
Wy Clef Jean Two sides to a book. Det var där jag svalde en ullbit & kråmade mej.
Jag fick fel bett pg.a jag bet jackan (Everest) Jag fick laxolja som stank faen av jackan.
Från hemmets kök. Grund hemmet. Just de ja All the things u can´t leave behind U2
möjligen Enya A day without rain så skivorna höll klass. Jag jonglerade och dem blev så
stolta. Och när jag sa att de var poliser som var utanför han Lars hade jobbat på Råby
men han kunde inte hålla sej för skratt han kiknade av skratt. Han tyckte om begagnat och
hade en BMW motorcykel.


Så resonemanget är inte helt tokigt denna gång
Mer
5 år 5 månader sedan #1100554 av Richard
Den låten spelades första gången jag hade sex med en tjej, så jag har ett speciellt minne av den... :dans
Men jag tycker "Circle in the Sand" är bättre.

Mer
5 år 5 månader sedan #1100633 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum