Den stora musikanläggningstråden

Mer
3 år 9 månader sedan #1265717 av björk
Jag är inte förstockad
Mer
3 år 9 månader sedan #1265720 av Skellington
Såklart inte, vem är?
Mer
3 år 9 månader sedan #1265756 av Cosmos
Min musikanläggning är väl ok, bättre än den ser ut på papperet. Det är ett jäkla klös i högtalarna iaf. Celestion, 120 W. Annars har jag en blygsam, men chockerande bra Pioneer förstärkare A3, en Sony SA-CD, CD player, ett dubbelkassettdäck Pioneer inköpt från Tradera, samma med min Rotel tuner, blue ray-spelare från Sony. Dessutom en liten bluetooth-dosa från Andersson som fungerar som mediaspelare och innebär att jag kan köra musik från dator, platta och mobil trådlöst direkt ut i högtalarna. Med lite kabelpyssel kan jag även köra TV:n genom högtalarna. Användbart när jag kör film från blue ray-spelaren eller ser en konsert. Och nej - grannarna är inte glada!
Mer
3 år 9 månader sedan #1265784 av Skellington
Mer
3 år 9 månader sedan #1265811 av wasp

Cosmos skrev: Min musikanläggning är väl ok, bättre än den ser ut på papperet. Det är ett jäkla klös i högtalarna iaf. Celestion, 120 W. Annars har jag en blygsam, men chockerande bra Pioneer förstärkare A3, en Sony SA-CD, CD player, ett dubbelkassettdäck Pioneer inköpt från Tradera, samma med min Rotel tuner, blue ray-spelare från Sony. Dessutom en liten bluetooth-dosa från Andersson som fungerar som mediaspelare och innebär att jag kan köra musik från dator, platta och mobil trådlöst direkt ut i högtalarna. Med lite kabelpyssel kan jag även köra TV:n genom högtalarna. Användbart när jag kör film från blue ray-spelaren eller ser en konsert. Och nej - grannarna är inte glada!


Stör du för mycket kan du få en varning av hyresvärden!
Mer
3 år 9 månader sedan #1267840 av björk
Brasklapp man anpassar anläggningen efter bruk. Brasklapp