jävla Nazister.!

Mer
4 år 5 månader sedan #1199160 av Geta
Svar från Geta i ämnet jävla Nazister.!
Sverige var väldigt påverkat av Tyskland före andra världskriget. Deras kultur stod högt och tyska lästes som andra språk i skolan. Det var mest de lärde som vurmade för det tyska. Allmogen var nog mer vända mot det stora landet i väster, dit deras släktingar emigrerat.
Mer
4 år 5 månader sedan #1199161 av IngeF
Svar från IngeF i ämnet jävla Nazister.!

PsychoWard skrev: jag tror inte Sverige var neutrala alls, förutom i Satans media

vad menar du med att "kusten" gjorde det omöjligt, IngeF?

Malmforekomstene i Nord-Norge var sett på som vitale for den alierte krigsinnsatsen. Da britene minela norskekysten ble det selvsagt umulig med nøytralitet. Når det er sagt var det massevis av Nazister i Norge, ofte mer på grunn av en frykt for bolsjevismen og en misnøye med det Britiske imperiet. Etter Krigen var dog norske sosialdemokrater så takknemmelige overfor England at de alvorlig vurderte å søke medlemskap i det Britiske Samveldet.
Mer
4 år 5 månader sedan #1199165 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet jävla Nazister.!
Endel tror att de själva skulle ”välja” mycket annorlunda i Tyskland. Idag är det i tidsandan att ha mångkulturellt samhälle. Men det har ”vi” valt lika lite som tyskarna valde att bli nazister. Många är väldigt naiva, skrämmande naiva, kring detta. Förr svor lärjungar de skulle dö för/med Jesus. Men när man väl står där är det inte lika lätt! Jag tror få skulle kunna agera annorlunda än snittet.
Mer
4 år 5 månader sedan #1199171 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet jävla Nazister.!
Tyvärr har du rätt MsTibbs. Ingen blir tillfrågad om hur vi vill ha sitt samhälle. Istället sitter omnipotenta politiker och tar beslut långt över våra huvuden av orsaker ingen kan svara på. Här i Sverige har media förvandlats till ett egen makttron där man sitter och varje dag skriker: Vargen kommer, vargen kommer. Och menar då högerextremister vilka är vårt minsta problem, fast de naturligtvis är obehagliga.

Men en dag kommer verkligen vargen utan att någon har reagerat på skriken...
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1199176 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet jävla Nazister.!
jag tror många politiker fumlar i mörkret också, men det lär ju finnas de som förstår att den Svenska befolknigen mördas i en takt som aldrig förr, och det är genom Satans aborter. och åminstone ekonomerna lär väl rekommendera dem att skaffa hit arbetskraft.
men jag tror inte de som invandrat hit har tänkt att arbeta för oss, och har svårt att tänka mig att Gud tycker det är ok beteende. så deras uträkning misstänks gå åt helvete.

om mina misstankar stämmer, Gud välsigne detta landet om jag har fel och om jag har rätt. dessutom är Herrens Arm lång
Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 5 månader sedan #1199188 av Richard
Svar från Richard i ämnet jävla Nazister.!

Geta skrev: Hitler och de andra nazisterna var besvikna på att svenskarna och invånarna i de andra nordiska länderna var så tröga med att gå över till nazismen.

Hitler tog ju över Danmark och Norge o Ryssarna slogs mot Finland. Det var bara Sverige som stod utanför kriget. Men socialdemokraterna lät Hitler bl.a. transportera järnmalm på svensk järnväg. Sossarna lät också stämpla ett stort J i judarnas pass.