Sexuella biverkningar nya mediciner.

Mer
6 år 1 månad sedan #1024844 av Sanoj
Hej av dom mediciner som är på gång mot psykos. Är det nån av dom som inte har sexuella biverkningar? Den enda jag kan komma på är cbd om den blir godkänd.
Mer
6 år 1 månad sedan #1024915 av Admin1
Sjukdomen kan ge sexuell nedsättning, sedan har normal personer också sexuella problem:
www.viska.se/sjalvhjalp/7096-sexuella-problem
Mer
6 år 1 månad sedan #1024992 av Sanoj
IDet vet jag redan. Jag undrade om dom nya medicinerna. Som är på gång. Inte har dom här jävla biverkningarna.
Mer
6 år 1 månad sedan #1025019 av Nissegossen
Får i sammanhanget säga att med medel för antidepressiva medel kan det vara heldött med sexuella känslor, men om du slutar med dem kommer sexlivet igång igen.

I det sammanhanget är att antidepressiva ett medel som räddar liv. Så har du det är det av en bra sak för du överlever säkrare med antidepp medicin

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1025022 av Nissegossen
Klarar du de 5 första åren kan du klara resten av livet, men de 5 första åren är de absolut viktigaste att du tar dina mediciner annars är det en stor risk för att dö

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 1 månad sedan #1025023 av Nissegossen
Enligt statistiken borde jag redan varit död, jag lever på övertid.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum